Vraag

Waar blijft mijn iPhone

  • 26 December 2018
  • 1 reactie
  • 111 Bekeken

woensdag iPhone xs besteld en ze leveren een huawei klantendienst gebeld die stuurt mij naar officiële winkel naar hasselt om gsm te ruilen die sturen mij terug naar huis met info dat ze een mail zouden sturen maar nog steeds niets ontvangen terug klantendienst gebeld die zouden regelen dat ik zaterdag mijn gsm zou ontvangen zonder probleem maar niets aangekomen terug gebeld zaterdag 2x haken ze af 3de keer zeggen ze maandag komt die aan maar ook niets vandaag weer gebeld 1 maar haken ze af 2de maal verwijzen ze mij naar Dynalogic die vallen uit de lucht weer naar klantendienst gebeld die zegt afwachten weet niet wanneer of hoe ik mijn gsm zal ontvangen ondertussen wel al betaald dus rarara ze houden ons gewoon aan de lijntje en dit na meer dan 20 jaar klant

1 reactie

En als je belt dan schrijven ze je nummer op en bellen ze je terug. Dan nog vragen of je nummer altijd bereikbaar is en goed werkt. Mijn nummer werkt goed, maar Proximus doet zijn werk niet. En ze gaan je nog een paar keer op en af sturen zonder oplossing 🙂

VER-SCHR-IKKE-LIJK!

Reageer