Vraag

Tv app

  • 23 December 2018
  • 7 reacties
  • 159 Bekeken

Ik kan me niet inloggen op de Proximus TV-app. Ik krijg als foutmelding "Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus TV-account".

Sinds woensdag 19/12 klant, dit kan toch niet dat wij hier zolang op moeten wachten?? Idem met het wijzigen van de favoriete app voor de gsm ..

7 reacties

Ik heb hetzelfde probleem. Ik ben sinds 17.12.2018 klant en heb verleden woensdag gebeld. Het zou drie dagen duren, maar mijn account is nog altijd niet geactiveerd.
Heeft dit dan ooit gewerkt? Kunnen jullie inloggen op je MyProximus?
Nee, ik ben een nieuwe klant, het heeft nog niet gewerkt. Iemand van de helpdesk zei me dat ik in de MyProximus app Tv overal moet activeren. Maar in de app zie ik die mogelijkheid niet staan. En ja, ik kan inloggen op MyProximus als beheerder. Zowel op de website, in de app en op dit forum.
Ik geef dit probleem even door aan de diensten verantwoordelijk hiervoor. Ik kom zo spoedig mogelijk bij je weer van zodra ik een antwoord mag ontvangen.
Ondertussen heb ik zelf gebeld. Men gaat mijn MyProximus account resetten. Nadat mijn account in orde is gebracht zou ik toegang moeten hebben.
Ter info: je controleert best ook eens in je http://myproximus.be pagina als onder producten je Proximus TV app vermeld staat, want zolang dit niet het geval is zal deze nog niet actief zijn.
Bedankt Martin, dat zal ik doen van zodra mijn account gereset is. Ik ben sinds jaar en dag klant bij Proximus (voorheen Belgacom) maar alleen voor vaste telefoon. Mijn MyProximus login is van 2012, toen nog een Belgacom eServices account. Pas sinds 17/12 heb ik een Familus abonnement. Een en ander is blijkbaar niet goed toegekend aan mijn account. Maar men heeft me beloofd om dat nu allemaal recht te zetten.

Reageer