Skip to main content
Tv app toegevoegd. Ik ben de beheerder van myproximus en volgens een medewerkster van proximus In de winkel in kortrijk is er nergens iets onregelmatig te vinden. Toch krijg ik de melding " deze loging is niet gekoppeld aan ee proximus tv account" als ik op de app wil inloggen.
Sinds wanneer heb je dit probleem? Heb je al eens geprobeerd om de applicatie opnieuw te installeren?
Ik ben seder 1 maand proximus abonnee, daar ik een iPad pro heb wilde ik ook tv kijken op mijn iPad, na installatie van de app, kreeg ik telkens de melding “ uw account.;;” ik ben dan naar de winkel geweest, volgens technieker was alles in orde, hij geeft doorverwezen naar callcenter, nooit antwoord gekregen vandaar mijn vraag op forum. Ik ga nu eerst de app verwijderen en notens opnieuw opstarten, wie weet ?
Ik geef dit probleem alvast even door aan de diensten verantwoordelijk hiervoor. Ik kom zo spoedig mogelijk bij je weer van zodra ik een antwoord mag ontvangen.

Reageer