Vraag

Proximus tv app conversion naar Android-TV (Tv Box)

  • 24 December 2018
  • 6 reacties
  • 723 Bekeken

Beste,

Zijn er plannen om de Proximus tv applicatie te converteren naar Android-TV? Ideaal voor een Android box met Android-TV ipv de 'normale' Android versie, die niet handig te bedienen is met afstandsbediening.

Ik zou via iPad casten naar Chromecast of de MiBox, maar dit werkt blijkbaar al maanden niet meer.
En het is gewoon een nutteloze tussenstap.

Ik ben trouwens niet de eerste die dit vraagt:
https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/proximus-tv-app-op-android-tv-box-45637
https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/proximus-tv-app-op-android-tv-33865
https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/proximus-tv-app-op-android-tv-tv-box-46365
https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/proximus-tv-bekijken-via-mibox3-android-tv-44441
https://fr.forum.proximus.be/proximus-tv-7/app-proximus-tv-sur-nvidia-shield-43703

Maar goed, dan altijd hetzelfde belachelijke en incompetente antwoord dat dit niet compatibel zou zijn.
Maak het dan gewoon compatibel, of zet de source-code voor de android op github en dan doen we het zelf wel.


Groeten

6 reacties

ik heb van PX als antwoord gekregen dat er nog geen plannen zijn !
En ik hoop dat chromecast er terug bij komt in januari 2019, zoals het door PX laatst gemeld werd!
ik heb van PX als antwoord gekregen dat er nog geen plannen zijn !
En ik hoop dat chromecast er terug bij komt in januari 2019, zoals het door PX laatst gemeld werd!


Heb je een bron voor die mededeling? Chromecast ondersteuning is toch een minimum.

Anyway de eerste provider in Vlaanderen die een goed werkende app voor Android TV heeft krijgt mijn abonnementsgeld.
Antwoord via helpdesk gekregen.
Net zoals er nog geen directe plannen deze app op smart tv's te kunnen gebruiken.
Antwoord via helpdesk gekregen.
Net zoals er nog geen directe plannen deze app op smart tv's te kunnen gebruiken.


Toch jammer dat ze nooit eens publiek over hun plannen praten, zoals bijvoorbeeld op hun eigen forum...
Dat hebben ze inderdaad, zolang ik al het forum ken, nog nooit gedaan en ook niet op hun site.
Daarom dat ik uit ervaring dikwijls antwoord op dergelijke vragen de tijd zal het wel uitwijzen als ze het echt van zijn ….
Ik en trouwens velen anderen net als u zouden het liever anders zien....
Zijn er andere providers die dit wel ondersteunen?

Reageer