Vraag

Klantendienst + factuur vraag

  • 22 December 2018
  • 1 reactie
  • 1401 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1
Beste,

Gisterenavond 21/12 om 18u heb ik contact opgenomen via 0800 22 800 (het telefoonnummer vermeld op de factuur.)
Daar werd er opgenomen door ene Andy.

Deze persoon was alles behalve correct aan de telefoon, alsook een cursus professioneel telefoneren zou niet misstaan.
Ik werd niet geholpen door deze persoon, naast het arrogante en foute taalgebruik had deze ook totaal geen kennis van zaken.
Zijn manier van praten was zeer vreemd voor een Klantendienst, laat staan een business Klantendienst.

Enkele voorbeelden zijn:
"Een factuur nummer, neeeeeej dat moet ik niet hebben daar raak je alleen maar in de war van."
"Ja meneer dat is nou een overgangsfactuur." - als antwoord op mijn vraag (waarvoor dient deze overgangsfactuur, graag meer uitleg. "Ja dat kunt u zien toch, een overgangsfactuur."
"Iedereen is naar huis."

Ik heb aangegeven met iemand anders te willen spreken, daar deze persoon zeer karig was met informatie en geen verduidelijking gaf.
Een andere persoon aan de lijn geven heeft hij geweigerd.
Ik hoop dat hier intern ook echt iets mee gedaan wordt, zo een persoon hoort niet thuis op deze manier op een Klantendienst.

Helaas is dit niet mijn eerste negatieve ervaring met de Klantendienst van Proximus.
Er zijn veel problemen met Proximus, en als er geen verbetering komt overweeg ik naar een andere provider te stappen. Het is niet de eerste keer dat het er zo aan toe gaat.
Ik hoop echter dat het zo ver niet moet komen.

Daarna heb ik contact gehad via 0800 22 800 (nummer van de andere factuur?)
Dit is de particuliere dienst.
Desondanks dit niet de juiste dienst bleek te zijn (wel vermeld op de andere factuur ?)
Werd ik zeer professioneel en correct geholpen door Jill.
Het kan dus ook duidelijk anders!
Zij heeft ook een callback kunnen regelen, naar mijn vraag en klacht over Andy geluisterd, en mij zeer correct verder geholpen op een manier zo als het hoort.
Ze heeft zich zelfs geëxcuseerd, wat niet aan haar was om te doen.
Jill heeft haar werk zeer goed gedaan, daar heb ik geen klachten van.

Waarover gaat het nu:
Mijn eerste vraag:
Ik heb 2 facturen ontvangen met 2 verschillende layout's, en 2 verschillende klantrekeningnummers.
1 factuur betreft een overgangsfactuur dd. 14 december (nu voor een volledige maand van ca. 30 €)
(Details mobiel pack niet inbegrepen, met mijn gsm nummer vermeld).

Factuur 2 betreft een factuur zoals ik gewoon ben (oude layout - en een ander rekeningnummer) van ca. 90 € vermeld van de periode 13 november tot 12 december.

Waarom zijn er 2 facturen, met 2 verschillende klantennummers, verschillende rekeningnummers om te betalen.
(Over welke periode gaat deze factuur van ca. 30 €?)
(Beide facturen zijn voldaan om geen onderbreking van mijn diensten te hebben deze eindejaarsperiode.)
Maar graag verduidelijking en eventuele rechtzetting moest dit onterecht zijn.


Mijn laatste vraag:
Begin dit jaar waren mijn gsm facturen ca. 40 - 50 €.
De laatste 3 maanden betreft dit + 80 € (een verdubbeling).
Voor mijn gevoel is mijn belgedrag niet veranderd, kunnen jullie verduidelijken waarom de factuur zo gestegen is? En deze maand met 2 facturen zelfs 110 € betaal?

(Alle facturen zijn steeds correct en tijdig betaald, maar ik wil dit toch graag verduidelijken en herzien.)
Mogelijk bestaan er betere formules die bij mijn noden aansluiten, voor dit bedrag (100 €) - lijken er betere formules op de markt te zijn.
Graag wordt ik hierover gecontacteerd om dit uit te klaren.

Momenteel is er een afspraak om mij maandag 24/12 terug te bellen om 11u volgens Jill van de Klantendienst, graag nazicht of dit ook zo is.
Het is niet de eerste keer dat men dit heeft beloofd, en er niets gebeurt.

mvg.

1 reactie

Reputatie 3
Badge +1
Helaas geen antwoord gekregen via het forum...
Terwijl je wel antwoordden ziet verschijnen op andere vragen!

In ieder geval ik ben ondertussen gecontacteerd door Raf, deze heeft mij zeer goed geholpen.
Als ook mijn abonnement is aangepast per 1 januari, waardoor mijn verbruik binnen een pack zou vallen.

Reageer