Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Kun je van abonnement over gaan naar pay en go ?
Gisteren een "bevestiging van uw wijzging" per mail gekregen, heb dus geen wijziging aangevraagd. Ik heb een Pack Internet Comfort + vaste lijn. Door deze niet gevraagde wijziging, wordt daarin mijn vaste lijn opgezegd & krijg ik een Pack Internet-TV, ik moet deze dus niet hebben, er staat zelfs op dat er een technieker zal langskomen voor de installatie prijs - €59. Verschillende malen gebeld met de klantendienst om dit te melden, dat ik met deze wijziging niet akkoord ga, na meer dan een uur aan het bellen geweest met verschillende personen is er geen oplossing. Deze morgen dus maar naar de Proximus-winkel, ook daar geen oplossing, ik zou volgens de Proximus-medewerker terug telefonisch contact moeten opnemen met de klantendienst. Ik heb hier dus geen zin meer in, Proximus maakt fouten & wil ze niet oplossen. Wie kan mij helpen om deze wijziging te annuleren?
Sinds enkele weken heb ik een probleem met mijn GSM. Telkens nadat ik mijn GSM op school uitschakel en daarna opnieuw inschakel, kan ik tijdelijk geen SMS'en meer verzenden. Er verschijnt telkens 'Niet afgeleverd'. Na geruime tijd worden deze finaal wel verstuurd. Enig idee wat de oorzaak is?
Geachte, Ik had graag mijn paswoord van mijn e-mailadres willen wijzigen. Het is nog het oude e-mailadres "@belgacom.net" Hoe ga ik tewerk om dit te klaren ? Graag een seintje a.u.b. Gegroet. Roland.
Gezien ik al meer dan een jaar het pack Tuttimus betaal terwijl ik geen vaste telefoon aangesloten heb, ben ik op donderdag 05/09 naar de Proximus-shop in Oostende gegaan voor een wissel naar Minimus 1,5GB. Men zou de dag nadien een mail doen in verband met het pack omdat er een foutmelding op hun pc kwam. Na een week heb ik nog niets ontvangen. Graag had ik Minimus 1,5GB met tv-bundel Netflix inbegrepen.
Hoi, Sinds gisteren heb ik een hele trage verbinding, Netflix wil amper mee, YouTube wil niet bufferen, en websites laden heel traag. Even een speed test gedaan deze morgen en kwam amper uit op 1Mbps down, 24Mbp up. Modem herstart, daarna 4Mbps down, 24Mbps up. Normaal moet ik rond de 98Mbps down zitten (150Mbps op de modem maar mijn interne netwerk switches gaan maar tot 100Mbps). Speedtest uitgevoerd rechtstreeks op de wifi van de modem: zie bijlage. MyProximus gecheckt en ik zit nog maar op 50% van mijn maandelijks volume. Ik vermoed een ander probleem? Kan er iemand helpen aub? Verbingingsprofiel op Fiber Brownfield. FCID=101245489330, CDB=615269024 (Proximus Ambassador, perid 092460) Laatste factuur te betalen voor 8 okt is betaald. Groetjes.
Beste, ik krijg onderstaande melding op mijn gsm: Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus TV account". Terwijl Proximus TV wel actief is op MyProximus. En is het mogelijk om via de "proximus tv" app eigen opgenomen programma's in het buitenland te bekijken? Mvg, Fons
Op vrijdag 28/09 stond in de TV-gids voor kanaal 601 van 22u30 tot 0u25 de wedstrijd Roeselare - Tubeke geprogrammeerd. Ik dacht oké, ik moet die wedstrijd niet opnemen; ik kijk eerst naar Kortrijk - Eupen en daarna Roeselare - Tubeke. Maar na afloop van de eerste helft van Roeselare - Tubeke volgt een reclameblok, voor mij overbodig, maar rond 23u35 begreep ik waarom. Het bandje moest blijkbaar teruggespoeld worden, want na dit reclameblok begon de eerste helft van Roeselare - Tubeke opnieuw! Dit kan toch niet de bedoeling zijn geweest of toch?
Aan Proximus medewerker , mijn ticket 35665360 staat nog steeds open en heb er nog geen reactie over ontvangen. Wat is de status ? Ro
Met mijn nieuwe decoder(2 dagen oud) V6 krijg ik regelmatig "klank maar geen beeld" bij het overschalen tussen verschillende kanalen of programmagids. Wel is het zo dat de programmagids en de info en al de rest correct blijven werken. Enkel op te lossen door volledig uitschakelen en terug starten. Vervelend als dat verschillende malen op een avond moet gebeuren.
"Onverwacht probleem. Geen verbinding." Komt voortdurend terug. Heb alles al honderd keer gereset, zonder stroom gezet en herstart, dus gelieve mij niet te vragen alles eens te resetten en zonder stroom te zetten. Dat zal ook de 101ste keer niet helpen. Als ik online naar dit probleem zoek, dan vind ik telkens weer dat het een probleem is met de BBox en dat ik dus een nieuwe BBox nodig heb. Hoe kom ik aan zo'n nieuwe BBox? Ik heb geen technicus nodig voor de installatie, dat zal ik zelf wel doen.
Ik kan na de nieuwe update nergens meer mijn facturen zien ? Vroeger kon je dat zien beneden bij facturatie nu is dat verdwenen ?
Hallo, ik krijg telkens not authorized bij het openen van Proximus TV, zowel op App als de pc. Dit is zo voor mijn beide internetconnecties op verschillende adressen. Moet je dit zelf ergens activeren?
Hallo, Onlangs ontving ik de nieuwe decoder, de installatie ging vlot en het werkt. Blijkt dat de afstandsbediening niet werkt met deze nieuwe decoder. Waar kan ik deze vervangen aub ?
Beste, Weet iemand of ik mijn bestaande decoder v5 kan omruilen voor een v5 mini of een v6?
Beste, wij schakelden op 20/8/2018 over van een ISDN lijn naar een VOIP, omdat de lokale ISDN centrale gaat verdwijnen. Er is op voorhand contact geweest in de lokale Proximus-winkel om de best aangepaste formule voor onze praktijk te vinden. Dat was met dhr Vanhoudt Michiel. De installatie zou gratis zijn en ons abonnement zou 124euro per maand zijn. Ik zag vanmorgen onze eerste factuur en hierop staat toch een installatie aangerekend en ons abonnement is veel duurder dan voorzien. Ik stuur de offerte en de eerste factuur mee. Graag een rechtzetting. Ik ga voorlopig niets betalen, ook omdat na de omschakeling ons telefoniesysteem nog steeds niet volledig foutvrij is. Groeten, dr Van Houdt Katrien
Na de decoder te hebben herstart zie ik geen harde schijf met opnames meer
Telkens wanneer ik exchange points aanklik krijg ik volgende foutmelding. Dit is reeds sinds vorige week het geval. Op die manier wordt het moeilijk om punten in te wisselen voor 1 november….
Kan details van facturen niet bekijken groen kruisjes kan facturen niet openen of afdrukken
Wanneer gaan we weer gebruik kunnen maken van chromecast? De app is zeer moii; jammer dat we niet kunnen kijken op TV via chromecast.
Vraag betreffende affinity program reeds verschillende mailtjes gestuurd => geen antwoord verkregen uiteindelijk gebeld naar het nummer 0800 22 800 ,niet echt geholpen geweest Vraag is uiteindelijk simpel , als lid zijn van een bepaalde werkgever heeft men toegang tot de affinty website met de daar bijhorende code,daar kan men het abonnement kiezen die men wenst ,nu is het enkel dat ik een glasvezel aansluiting heb in mijn nieuwbouw en dus graag een familus fiber abonnement zou hebben in plaats van een gewone familus abonnement ,is dit mogelijk met dit affnity programma met de daarbij horende korting inbegrepen?
Ik heb 2 TVs op 1 decoder, living en slaapkamer. De bedoeling is om niet altijd de afstandsbediening mee op en af te nemen. Kan ik op 1 decoder V6 de 2 afstandsbedieningen laten werken via BT?
1. Tv guide voor zat 29/9 NPO3. 20.25 u-22.15 u vermelding " volgend programma" , dit terwijl werkelijk programma op zender NPO3 nagekeken : 20.26 u -22.05 : The sandham murders. 2. Tv guide voor di 2/10 Canvas 23.50 u -23.55 u ( slechts 5 min !!! ) vermelding Le bureau des legendes. Terwijl op Canvas zelf nagekeken : 23.50 u-00.45u Le bureau des legendes. Kan de tv guide op Proximus tv correct gezet worden, zodat wanneer we de programmas willen opnemen op decoder, dit ook zou kunnen. Niet de eerste maal dat tv guide niet correct is. Ter info , dit is de toestand donderdagavond om 21.04 u . Ro
Heb nu gemerkt dat er weeral opnames verdwenen zijn. Hoe kan dit? Zou het mogelijk zijn om deze terug te plaatsen! Het gaat om de serie the walking dead op fox, aflevering 13,14,15,16 van seizoen 4 op zondag 9 september en aflevering 1,2,3,4 van seizoen 5 op zaterdag 15 september Alvast bedankt
Op 24 augustus simkaart iPhone gewisseld voor nieuwe iPhone. Vanaf 1 september is plots het datapakket voor mobiele telefoon verdwenen en kregen we al snel sms'jes dat het surfvolume met xx EUR overschreden was. 4 september Proximus gebeld - men beloofde dit op te lossen en de onjuiste dataoverschrijding te annuleren. Geen ticket nr ontvangen van Proximus. 5 september: zelf via Proximus web email verzonden met referentie 35454859 (geen reactie ontvangen) 6 september: Terug via Proximus web email verzonden met referentie 35471047 Vandaag 11 september nog steeds niets gehoord van Proximus, als ik terug bel naar de helpdesk krijg ik alleen via automatisch antwoord te horen dat de referentie nr nog in behandeling is. Dus: 11/9 nogmaals terug gebeld tot ik operator aan de lijn kreeg - begreep het probleem en ging horen bij de klantendienst (ik werd in wacht gezet), 3 min later werd de verbinding gewoon onderbroken - Stand: Niets opgelost en de teller van het surfvolume loopt maar do
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.