Skip to main content
Beste,



wij schakelden op 20/8/2018 over van een ISDN lijn naar een VOIP, omdat de lokale ISDN centrale gaat verdwijnen. Er is op voorhand contact geweest in de lokale Proximus-winkel om de best aangepaste formule voor onze praktijk te vinden. Dat was met dhr Vanhoudt Michiel. De installatie zou gratis zijn en ons abonnement zou 124euro per maand zijn. Ik zag vanmorgen onze eerste factuur en hierop staat toch een installatie aangerekend en ons abonnement is veel duurder dan voorzien. Ik stuur de offerte en de eerste factuur mee. Graag een rechtzetting.

Ik ga voorlopig niets betalen, ook omdat na de omschakeling ons telefoniesysteem nog steeds niet volledig foutvrij is.



Groeten,

dr Van Houdt Katrien
Dag Katrien,

Kan je ons via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (klantnr, telefoonr, contactnr)

Dan kijken we dit voor je na.

Mvg, Koen
Beste,



wij schakelden op 20/8/2018 over van een ISDN lijn naar een VOIP, omdat de lokale ISDN centrale gaat verdwijnen. Er is op voorhand contact geweest in de lokale Proximus-winkel om de best aangepaste formule voor onze praktijk te vinden. Dat was met dhr Vanhoudt Michiel. De installatie zou gratis zijn en ons abonnement zou 124euro per maand zijn. Ik zag vanmorgen onze eerste factuur en hierop staat toch een installatie aangerekend en ons abonnement is veel duurder dan voorzien. Ik stuur de offerte en de eerste factuur mee. Graag een rechtzetting.

Ik ga voorlopig niets betalen, ook omdat na de omschakeling ons telefoniesysteem nog steeds niet volledig foutvrij is.



Groeten,

dr Van Houdt Katrien

Gelijkaardig geval bij ons, installatie werd aangerekend en de nieuwe factuur is duurder dan de oude.

Reageer