Beantwoord

Sinds gisteren heel trage verbinding

  • 27 September 2018
  • 10 reacties
  • 568 Bekeken

Hoi,

Sinds gisteren heb ik een hele trage verbinding, Netflix wil amper mee, YouTube wil niet bufferen, en websites laden heel traag. Even een speed test gedaan deze morgen en kwam amper uit op 1Mbps down, 24Mbp up. Modem herstart, daarna 4Mbps down, 24Mbps up. Normaal moet ik rond de 98Mbps down zitten (150Mbps op de modem maar mijn interne netwerk switches gaan maar tot 100Mbps). Speedtest uitgevoerd rechtstreeks op de wifi van de modem: zie bijlage.

MyProximus gecheckt en ik zit nog maar op 50% van mijn maandelijks volume. Ik vermoed een ander probleem? Kan er iemand helpen aub?

Verbingingsprofiel op Fiber Brownfield.
FCID=101245489330, CDB=615269024 (Proximus Ambassador, perid 092460)
Laatste factuur te betalen voor 8 okt is betaald.

Groetjes.
icon

Beste antwoord door Martin 27 September 2018, 16:57

Bekijk origineel

10 reacties

je zegt modem herstart heb je de fiber modem herstart en ook de BBOX of de bbox alleen
Fiber modem? bedoel je de ONT? Ik heb enkel de BBOX herstart...
ja de ONT,


anders als het niet lukt best de reactie van iemand van Proximus zelf hier op het forum afwachten of hen een privébericht sturen moest er totaal geen reactie komen, waar je ook de link naar je post hier kunt meesturen, namelijk: https://nl.forum.proximus.be/internet-10/sinds-gisteren-heel-trage-verbinding-45721

Privébericht sturen (klik hier)
Blijkbaar is mijn volume opgebruikt..... Toch op MyProximus zie ik dat ik maar 350GB/750GB heb gebruikt... En nu wil het toevoegen van een nieuw volume pack ook niet werken... "There is a termporary problem with MyProcimus...", perfect gewoon.
Het zag er inderdaad naar uit dat het zoiets was maar de aanduidingen van je volume zullen inderdaad niet kloppen dan, er is weer werk aan de winkel voor de mensen van Proximus.
Maar zoals ik al aangehaald heb indien van hen op de lange duur niet gereageerd wordt hier een privébericht sturen of desnoods via de helpdesk 080022800 op als je op de support pagina gaat van proximus komt er ook een chat venster open ….enfin ik probeer je maar ondertussen wat verder te helpen in de mate ik dat natuurlijk maar kan ...
Reputatie 7
Badge +4
Uw volume was inderdaad op. Ik heb al even 2 GB toegevoegd van hieruit vermits je die foutmelding kreeg. Kan je nog eens proberen om nu het volume bij te bestellen ?
Snelheid is al beter nu, maar ik kan nog altijd geen volume pak bestellen. Nog altijd zelfde foutmelding zoals reeds eerder vermeld. We kunnen ook het volume niet raadplegen.
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb daarstraks al gereageerd op het privébericht 😉
Reputatie 7
Badge +4
Je bent geregistreerd als gebruiker en niet als beheerder van de 'My Proximus'. Hierdoor kan je niet alle functies gebruiken. In volgende link vind je de uitleg hoe je dit kan aanpassen : https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_admin_vs_user_res/particulieren/support/myproximus-en-facturen/myproximus/myproximus-website/beheerder-of-gebruiker-in-myproximus.html

Als het daarna nog niet werkt, kan u best de foutmelding (screenshot en uitleg) doorgeven via de in-app shaker
Tja die website werkt dus niet hé... Ik sta al een halfuur op een pagina van One Telco te staren met een bericht "De tijd vliegt... Uw gegevens worden geladen..." De tijd vliegt inderdaad, tijd die ik nuttiger kan besteden ...

Ik dacht eerst dat het misschien aan de beperkte internet snelheid lag, omdat dit eergisteren nog ook het geval was, maar mijn verbindingsprofiel is ondertussen herstelt met 98/30mbps, maar vandaag werkt de login voor deze pagina ook nog altijd niet.

En sinds wanneer moet ik mijzelf als beheerder zetten op mijn eigen account. Dat is gewoon te zot voor woorden als je zelfs basis taken zoals een pak activeren niet kan doen. Ik weet dat jullie er niets aan zullen kunnen doen, ik zal nog eens proberen bij de klantendienst zelf.

Alleszins dank u voor de hulp al.

Reageer