Vraag

Proximus tv login

  • 30 September 2018
  • 4 reacties
  • 1224 Bekeken

Beste,
ik krijg onderstaande melding op mijn gsm:
Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus TV account". Terwijl Proximus TV wel actief is op MyProximus.
En is het mogelijk om via de "proximus tv" app eigen opgenomen programma's in het buitenland te bekijken?
Mvg,
Fons

4 reacties

Dit kan en staat als volgt op de proximus site:
Kijk je thuis tv via Proximus TV? Maar kun je eigenlijk je favoriete tv-programma’s niet missen op reis?
Wel, dan hebben we zalig nieuws voor je! Want vanaf 1 april kun je via alle Belgische gsm-netwerken televisiekijken via de Proximus TV-app.
En niet alleen dat: ook elders in de Europese Unie verslind je vanaf dan live en opgenomen series, films en meer.
Concreet zit het vanaf 1 april zo:
In België kun je de hele app gebruiken, via elk 3G- en 4G-verbinding of wifi-netwerk. Ook als je dus geen gsm-abonnement bij ons hebt of achter de draadloze verbinding een internetaansluiting van een andere aanbieder zit.
In de rest van de EU is ook de volledige app beschikbaar, zowel met een wifi-netwerk als mobiel internet via 3G of 4G.
Bevind je je buiten de Europese Unie? Dan kun je de app wel openen, maar enkel de tv-gids bekijken en opnames programmeren. Live of opgenomen tv-programma’s bekijken, dat lukt niet.
Beste,
Bedankt voor de info. Maar op mijn gsm krijg ik "deze logon is niet gekoppeld aan een proximus tv account". Op de laptop kan ik wel inloggen en krijg de opgenomen programma's te zien, maar ik kan er niet op klikken om te starten. Er staat, binnenkort beschikbaar in Windows Explorer.
Mvg,
Fons
op deze site staat wat uitleg > https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tve_install/particulieren/support/televisie/proximus-tv-applicatie/van-start-met-de-proximus-tv-app/hoe-krijgt-u-tv-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html
onder ander : * Tijdelijk is het onmogelijk om opnames te bekijken op proximustv.be.
Gelieve Internet Explorer 11 met de Silverlight plug-in te gebruiken.

Maar voor je andere bijkomende problemen kunnen de mensen van Proximus zelf je morgen wel verder helpen als ze hier terug op het forum komen.
Reputatie 7
Badge +4
Fons, kan je ons via een privé bericht even je login van je MyProximus en je klantennummer/lijnnummer doorgeven? Dan kijken we het even voor je na. Grtjs, Charlotte.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Reageer