Skip to main content
Vraag

Decoder

  • September 28, 2018
  • 2 reacties
  • 172 Bekeken

Na de decoder te hebben herstart zie ik geen harde schijf met opnames meer
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • September 28, 2018
als het een v5 is dan kun je even de decoder uitzetten en de HD er uit swipen en terugsteken en decoder terug opzetten.
Of je kunt eerst met een reset proberen
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • September 28, 2018
Aan de zijkant van de decoder zie je de harde schijf. Als je er aan de rechterkant op duwt komt ze er een beetje uit en kan je ze uit de decoder halen en er terug insteken. Als dat niet helpt kan je daarna best opnieuw je de decoder herstarten. Dan zou alles moeten werken. Groeten Hadewych