Skip to main content
Antwoord

Bevestiging van uw wijziging

  • September 29, 2018
  • 4 reacties
  • 362 Bekeken

Gisteren een "bevestiging van uw wijzging" per mail gekregen, heb dus geen wijziging aangevraagd.
Ik heb een Pack Internet Comfort + vaste lijn. Door deze niet gevraagde wijziging, wordt daarin mijn vaste lijn opgezegd & krijg ik een Pack Internet-TV, ik moet deze dus niet hebben, er staat zelfs op dat er een technieker zal langskomen voor de installatie prijs - €59. Verschillende malen gebeld met de klantendienst om dit te melden, dat ik met deze wijziging niet akkoord ga, na meer dan een uur aan het bellen geweest met verschillende personen is er geen oplossing. Deze morgen dus maar naar de Proximus-winkel, ook daar geen oplossing, ik zou volgens de Proximus-medewerker terug telefonisch contact moeten opnemen met de klantendienst. Ik heb hier dus geen zin meer in, Proximus maakt fouten & wil ze niet oplossen. Wie kan mij helpen om deze wijziging te annuleren?

Beste antwoord door tina.b

Beste Filip

hier werd een dossier voor opgemaakt en we doen het nodige voor rechtzetting. Excuses.

Vriendelijke groeten,

Tina
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Martin
  • September 29, 2018
Ter info: normaal kan er hier iemand van het Proximus Team langskomen op het forum tot 22u en morgen op een zondag komen ze niet op het forum, dus als ze vanavond niet meer reageren dan zal je moeten wachten tot maandag als ze terug langskomen.

  • Auteur
  • Practitioner
  • September 29, 2018
Bedankt Martin voor de info, prettig weekend nog.

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 1, 2018
Beste Filip

hier werd een dossier voor opgemaakt en we doen het nodige voor rechtzetting. Excuses.

Vriendelijke groeten,

Tina

  • Auteur
  • Practitioner
  • October 1, 2018
Beste Tina
bedankt voor de reactie & rechtzetting

vriendelijke groeten
Filip