Skip to main content
Beste,



Weet iemand of ik mijn bestaande decoder v5 kan omruilen voor een v5 mini of een v6?
TUI: Het algemeen principe is dat een decoder alleen geruild wordt als hij defect is en in regel is het dat de omruiling van het zelfde type is dus v5 voor v5 al wordt daar wel van afgeweken en zijn er al die voor een v5 een v5c gekregen hebben.
Hi Olivier,



Decoders kunnen in principe enkel omgeruild worden bij defect



https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_device_return/particulieren/welkom-bij-support/mobiele-telefonie/mobile-coverage-extender/problemen/een-toestel-omruilen-of-terugsturen.html



en sowieso zal dit momenteel nog geen v6 decoder zijn, maar bij omruiling een v5 nog



Mvg sabine
Ik heb intussen gewoon beslist om een extra decode aan te vragen.

De oude is voor de 'oude' tv op de slaapkamer.



De v6 werkt perfect, alleen lukt het mij niet om de afstandsbediening te koppelen met mijn nieuwe TV van LG (LG OLED65C8). Ik heb geprobeerd om de code van LG te gebruiken, als ook de procedure waarbij je moet wachten tot de tv uitgaat. Maar na 10 minuten heb ik het opgegeven wegens kramp in mijn vinger.



Iemand enig idee wat ik nog kan proberen? Het is vervelend dat ik het volume van de tv niet kan regelen met de v6 afstandsbediening.



Thx
ben je zeker dat je de knop vlug genoeg losgelaten hebt van de Prox afstandsbediening, als je TV uitging want als je niet vlug genoeg bent kan het zijn dat hij een andere code overgenomen heeft.



Of anders het principe van de copieer methode eens proberen naar analogie met de homecinema

zie >

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_sound/particulieren/support/televisie/proximus-tv-installeren/afstandsbediening/uw-homecinema-set-bedienen-met-de-proximustv-afstandsbediening.html
de tv gaat niet uit ... dus zover raak ik al niet .



(Ik heb die koppeling in het verleden wel kunnen doen, was dan met een v5 compact decoder en andere tv, maar dat ging idd vrij snel, naar max 30 seconden ging tv uit). Zoals gezegd, hier gaat hij NIET uit.
mss kunnen de proximus medewerkers u vertellen hoe het dan wel kan en anders voorlopig met de kopieer methode werken tot er een oplossing komt van hen
Je kan misschien best eens proberen om je afstandsbediening te resetten via volgende procedure



https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_rc_reset_restart/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-afstandsbediening-resetten.html?v1=email&v2=help_mas_faq&v3=email_mas_cvm



om ze daarna terug in te stellen.
Als er 4K aanbod is dan wil ik toch wel een omruiling.
Oh...dan heb je nog een zee van tijd om hem om te ruilen, mijn gedacht 😉 ☺️
Ja denk het ook, maar dan is er ook alle reden toe als het zover is. Nu maakt het niets uit.

Reageer