Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Hallo, Zo een twee jaar geleden heb ik Proximus TV (tezamen met internet van Proximus) aangeschaft, en ik had vanaf dag één al behoorlijk wat technische problemen wat Proximus TV betreft. Destijds contact opgenomen met Proximus, en na een hoop gedoe en eigenlijk geen oplossingen omdat ze “ermee bezig waren” heb ik dan maar een tegemoetkoming gekregen in de vorm van een tijdelijke korting op mijn maandelijkse factuur. Ach ja, die enkele euro’s zijn toch beter dan niks, als je met een zeer bescheiden inkomen moet rondkomen. Nu zijn we ondertussen bijna twee jaar later, en daarbij had ik dan ook gedacht dat de meeste irritante bugs uit de software zouden zijn gehaald (als dat al alles zou oplossen, want met die gedateerde hardware blijven we ook mooi zitten) en dat ik toch wel een positieve TV-kijkervaring zou kunnen hebben - m.a.w. dat de basisfuncties volledig naar behoren functioneren. Dat zou toch wel mogen voor de prijs die je betaalt. Verkeerd gedacht dus. Ik loop tot o
Van zodra ik op Netflix een handeling doe tijdens het kijken (bv. pauzeren, terug- of vooruitspoelen) en er tegelijkertijd een opname loopt van een tv-programma op de decoder, begint de uitzending op Netflix te haperen (haperingen, wegvallen ondertitels, alleen geluid en statisch beeld, ...). Enige oplossing is dan de decoder te resetten. Maar daardoor is ook de opname onderbroken...
Wij zouden graag overstappen op proximus of scarlet maar wij hebben geen telefoonkabel in huis, enkel coax. Ons huis ligt aan de rooilijn. Wat zijn de verdere stappen die wij moeten ondernemen en wat zijn de eventuele kosten?
Altijd over mijn bundel zelfs over 6 Gb in 10 dagen is onmogelijk ! Nooit krijg ik een melding van uw belmin zijn opgebruikt of uw mobiel internet is opgebruikt. Toen ik ploets keer op de app is mijnfactuur al boven de 90€.
Is de laatste film va 50 shades nog beschikbaar
Mijn grootmoeder kreeg recent het bericht op haar gsm:" SIM ongeldig". Ze heeft vrij nieuwe gsm, ook al is het een oud Samsung-model. Nu kan je op de gsm niets anders doen dan naar noodnummers bellen. Ook 1244 voor info over de simkaart werkt niet. Qua beltegoed: er staat nog meer dan 30 euro op de kaart en dit bedrag vervalt pas binnen een maand.
Sinds telefoonnummer wijziging zit ik al week zonder vaste telefoon. Wel al factuur gehad natuurlijk hiervoor dit gaat snel genoeg. Gebeld ( met gsm?) experts gingen het oplossen en terugbellen. Zijn het nog aan het oplossen en moeten nog terugbellen.
Ik kan via proximus geen aankopen doen bij base en orange werkt dit wel. Iemand een oplossing? Alvast bedankt.
Hallo, Ik zit met een vraagje... Ik wil heel graag een Iphone 8 plus kopen maar op basis van afbetaling per maand. Dit kon ik niet via de winkel, maar zie nu dat ik dit wel online via deze site kan doen. Ik ben al reeds klant bij Proximus en heb een abbonement Mobilus S. Nu probeer ik mijn bestelling te doen online, en ik moet dus mijn gegevens invullen. Ik moet zeggen bij welk provider ik zit, maar ik zit bij proximus maar die keuze staat er niet tussen. Dus ik kan niet verder met mijn bestelling... Maar als ik dan terug keer naar de informatie kan ik klikken dat ik al bestaande klant ben bij proximus en al een abonnement heb. Maar ik kom telkens op hetzelfde uit... Kan mij iemand helpen aub? Alvast bedankt!
Ik heb op 27 december een factuur thuis aangekregen van €15 en deze die dag meteen betaald. Op deze brief stond dat, indien ik niet binnen de 5 dagen zou betalen er aanmaningskosten zouden aangerekend worden. Deze factuur was gedateerd op 21 december en wegens weekend + feestdagen dus pas de 27e gekregen. Nu krijg ik vandaag een factuur met een rekening van €30 voor aanmaningskosten rekening houdende met de situatie op 24 December! Men liegt dus over de termijn wanneer men kan betalen en houdt niet eens rekening met het feit dat een factuur nog thuis moet aankomen ook. Eerlijk, hoe kan dit in hemelsnaam? De rekening is al betaald geweest, op tijd en het is niet oké dat ik hier ineens aanmaningskosten van €30 krijg.
vraag aan proximus personeel vriendin heeft samsung a5 gekocht in proximus-shop op aanraden van mij. was de bedoeling dat ze het deed via data-phone 5euro op factuur en 109 euro direct te betalen. echter staat alles op mijn naam en melde personeelslid achter balie dat het niet ging voor haar met haar id vermits alles op mijn naam staat. heeft ze het toestel wss zonder nadenken zo gekocht +-350 direct betaalt. echter was bedoeling via abonnement zodat toestel maar ongeveer 250 zou kosten na alles afgelost te hebben. ben paar uur later naar winkel gestapt met vraag of dit nog geregd kon worden medeling verkoper, gaat niet verkocht is verkocht, uitleg over stock gedoe. kon me niet helpen. melde me dat ik het eens moest proberen via proximus zelf. dus kan iemand me via deze weg mss helpen. zodat bij wijze aankoopbedrag terugkrijgt in 1 of andere vorm en de gsm alsnog aangekocht/afbetaald kan worden aan 250 zoals voor klanten voorzien is via data-phone? lijkt me toch niet onoverkomelijk
Beste, Sedert Aug '17 stel ik reeds de vraag om een belhistoriek te bekomen, omwille van juridische redenen, voor één specifiek telefoonnummer vanuit mijn nummer gekoppeld aan klantenaccount 25112688. Dit bleek gedurende die half jaar tijd tem nu een heen- en weer geloop, vooral vanuit mijn kant uit, naar verschillende diensten toe binnen jullie organisatie. De verschillende contacten die ik ondertussen heb gehad met jullie klantendienst, etc., bleken tot op heden allesbehalve zinvol en hebben absoluut nog tot geen antwoord op m'n vraag te hebben geleid. Mijn vraag bleek zelfs meerdere malen te zijn behandeld en afgesloten zonder dat ik hiervan wist of laat staan een antwoord te hebben ontvangen. Ik hoop dan ook via deze manier een deftig en correct antwoord te ontvangen. Ik schreef ondertussen ook een 'klacht' per post en dit voor de 2de maal aangezien de online mogelijkheden amper werken en per mail geen mogelijkheid is. Mvg, Maes Dieter
Wij deden begin november de aanvraag om over te schakelen naar tuttimus. Alles verliep goed tot dynaelogic plots alles annuleerde. Zonder reden zomaar. Ondertussen is ann de peckers bezig met ons dossier maar ondertussen ook al een week geen nieuws. Vandaag kwam men alles installeren maar nieuws van de tv en mijn gsm?? Wanneer ik bel naar klantendienst weet men van niks... jammer als nieuwe klant dit mee te maken!!!
Beste Jullie blokkeerde vorige maand 5 dagen de gsm lijn van mijn dochter. Na telefonisch contact te hebben gehad werd de zaak uigeklaard en werd de lijn vrijgegeven. De factuur was namelijk 2 weken ervoor betaald . Nu is de lijn al sinds halverwege december terug geblokeerd al 3 maal gebeld en alles was terug in orde maar die lijn werkt nog steeds niet. Het 080022800 nummer werkt niet want ik hang nu ondertussen al 2 uur naar bandje te luisteren
Hallo, sinds 3 maand worden er gesprekken gemerkt met buiten bundel. Daarvoor heb ik dit nooit gezien. Wat beduidt dit? Dit is wel voor vaste telefoon
Heb bestelling hieronder geplaatst om 12u57 . Dit zou na 15min geactiveerd worden maar is nog steeds niet gebeurd. Hoe kan dit opgelost worden? 30 belminuten vanaf een GSM (in een pack) Aantal: 1 Gsm-nummer: S14BV79 Besteldatum 29/12/2017 Status: De bestelling is uitgevoerd Leveringsinfo: De belminuten worden binnen de 15 minuten geactiveerd. Bestelling wordt verwerkt Uitgevoerd
Goeiedag, ik ben gisteren bij een proximuswinkel geweest en heb daar tuttimus met de bijbehorende tv aangevraagd. op de website staat dat je de tv direct kunt meenemen bij een proximuswinkel maar er werd mij verteld dat er eerst een technische controle moet gebeuren. de tv is al betaald en ik vroeg mij nu af wat een technische controle precies inhoud en hoelang dit zou duren? ik had de tv graag nog voor nieuwjaar gehad omdat de onze stuk is.
Voor een bepaalde reden heb ik recht op sociaal tarief en 5 euro korting gedurende 12 maand. blijkbaar vinden ze het bij proximus leuk ? dit niet toe te kennen . aan de klantendienst zeggen ze dat het voor een bepaalde reden niet toegekend word. Maar er word niks mee gedaan en ze zijn uiterst arrogant en brutaal en op mijn 2de factuur was ook nog niks gedaan . terwijl ze mij beloofd hebben dit met terugwerkende kracht te doen . graag concreet verandering
Al geruime tijd kan ik 'My proximus' niet gebruiken zoals het hoort. Als ik inlog en ik klik een link aan om informatie op te vragen, wordt mij steeds opnieuw gevraagd een accountnaam aan te maken. ik kan maw mijn facturen ed niet raadplegen. Ook lukt het niet om mijn e-mailadres aan te passen. ik heb al verschillende pogingen ondernomen, maar bij het opslaan gebeurt er niets. Nog een ander probleem is dat ik mijn gespaarde punten niet kan gebruiken. Ik zou graag de punten inruilen, maar dit lukt niet. Zowel niet op de PC als via de smartphone. Zijn er oplossingen?
Al maanden kan ik geen punten meer ruilen ... er komt op ...Jammer genoeg kom je niet in aanmerking om lid te worden van dit getrouwheidsprogramma. Gelieve onze algemene voorwaarden op onze website te raadplegen. Ik heb hier meedeer keren voor gebeld maar niks helpt. Ben het beu aan het worden
Hallo, Normaal gezien reset mijn maandelijks surfvolume zich rond de 21ste van de maand. Nu ben ik al 8 dagen verder en dit is nog steeds niet gebeurt. Ook als ik op de app ga kijken zie ik niets meer staan over mijn maandelijks volume, enkel nog voor aangekochte MB...
Beste Proximus, We zijn reeds sinds half oktober overgeschakeld op jullie diensten. Over de kwaliteit van de diensten op zich hebben we geen klagen. Wat de facturatie en overschakeling betreft is het alleen maar kommer en kwel. We kwamen van bij Orange en de overstap zou met het EasySwitchID een fluitje van een cent moeten zijn. Maar niets was/is echter minder waar. Tot op heden ontvangen we nog steeds facturen van Orange waaruit dus blijkt dat we bij hun nog steeds actief staan. Hier begint natuurlijk het van het kastje naar de muur gestuurd worden. Orange zegt dat Proximus een fout heeft gemaakt waardoor zij hun facturatie niet stoppen. Proximus zegt dan weer dat zij het zullen oplossen en ze verzekerden naar een creditnota om de kosten te dekken van de laatste factuur dat het nu wel opgelost zou zijn. In volle overtuiging dat nu alles zou opgelost zijn, kreeg ik echter vandaag een factuur van Orange in mijn mailbox. Nog steeds niet opgelost dus ... Wat kunnen we doen o
Ik had een aantal weken geleden het formulier ingevuld om het huurabonnement van mijn vaste telefoon op te zeggen. De bedoeling was om de huur op te zeggen en in te gaan op het aanbod om een nieuwe telefoon te kopen aan de voorgestelde korting, dus ik had (verkeerdelijk?) aangeduid dat ik mijn oude toestel wou omruilen voor een nieuwe. Gisteren kreeg ik een mail, waarin de huur van de oude telefoon opgezegd wordt, maar waarin een nieuwe telefoon gehuurd wordt. De bedoeling was om alle huur op te zeggen en een toestel te kopen. Kan dit nog aangepast worden ? Mvg
In November 2017 heb ik me klant gemaakt dankzij de vakkundige uitleg van een Proximus adviseur. Hierbij werd mij het totale bedrag uitgerekend voor TV-Internet-en 2 GSM abonnementen, gratis vaste lijn gedurende 3 maanden, incl. gratis pakket naar keuze, in ons geval Netflix. De afsluiting van het contract gebeurt door handtekening te plaatsen op een tablet, waar alles op genoteerd staat. De aflsuiting van telenet zou door Proximus geregeld worden (niet dus, waardoor ik nog een maand extra telenet heb mogen betalen). Nu blijkt na afrekening dat Netflix apart aangerekend te worden als dienst door derden, waardoor de rekenening zo'n 10EUR duurder geworden is per maand. De adviseur in kwestie is niet meer te bereiken en beantwoordt geen mails. De klantendienst is niet behulpzaam. Hoe kan ik aan kopie komen van het contract dat ik ondertekend heb? Wie ken er mij tips geven of verder helpen? Dank bij voorbaat, Mvg Simon.
Eind november zijn we verhuisd. We hebben toen, na wat zoeken, gekozen voor Proximus. De huidige aanbieding met tv was zeer interessant voor ons. Bij bestelling hebben we duidelijk doorgegeven dat we aan het verbouwen zijn en dat er dus momenteel geen enkele aansluiting of kabel is. Op 6 december zou alvast de tv geleverd worden. We hebben die dag niemand gezien. Toen we de volgende dag contact opnamen met Proximus, bleek dat de tv niet geleverd was bij de onderaanneming en dat hij daarom niet geleverd was bij ons. Jammer dat Proximus ons dit niet op voorhand heeft laten weten – dit was tenslotte te voorzien. Eergisteren, 19/12, hadden we een afspraak met de technicus. Hij zou internet en tv komen installeren tussen 12u30-16u30 en de tv zou dezelfde dag geleverd worden tussen 12-18u. Ik neem dus een halve dag verlof. De technicus komt mooi op tijd en stelt vast dat er geen aansluiting is – hoewel dit bij bestelling duidelijk was doorgegeven. Er moet een nieuwe afspraak gemaakt worde
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.