Beste
Jullie blokkeerde vorige maand 5 dagen de gsm lijn van mijn dochter.
Na telefonisch contact te hebben gehad werd de zaak uigeklaard en werd de lijn vrijgegeven.
De factuur was namelijk 2 weken ervoor betaald .
Nu is de lijn al sinds halverwege december terug geblokeerd al 3 maal gebeld en alles was terug in orde maar die lijn werkt nog steeds niet.
Het 080022800 nummer werkt niet want ik hang nu ondertussen al 2 uur naar bandje te luisteren
Bladzijde 1 / 1
Hallo,
kan u mij het gsm nr van uw dochter hier doorgeven?
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Ik kijk dit na.
Groeten,
Aw
kan u mij het gsm nr van uw dochter hier doorgeven?
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Ik kijk dit na.
Groeten,
Aw
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.