Voor een bepaalde reden heb ik recht op sociaal tarief en 5 euro korting gedurende 12 maand.
blijkbaar vinden ze het bij proximus leuk ? dit niet toe te kennen .
aan de klantendienst zeggen ze dat het voor een bepaalde reden niet toegekend word.
Maar er word niks mee gedaan en ze zijn uiterst arrogant en brutaal en op mijn 2de factuur was ook nog niks gedaan .
terwijl ze mij beloofd hebben dit met terugwerkende kracht te doen .
graag concreet verandering
Bladzijde 1 / 1
Ter info:
http://www.bipt.be/nl/consumenten/telefoon/sociale-aspecten
bij moeilijkheden kunt u bij onze medewerkers terecht van maandag tot vrijdag van 9 tot 12 uur op het nummer 02 226 89 41.
http://www.bipt.be/nl/consumenten/telefoon/sociale-aspecten
bij moeilijkheden kunt u bij onze medewerkers terecht van maandag tot vrijdag van 9 tot 12 uur op het nummer 02 226 89 41.
hey bramgod,
als bijkomende info geef ik mee wat op de site van Prox staat om in aanmerking te komen > voordelen/voorwaarden/Voor wie/aanvraag indienen
als bijkomende info geef ik mee wat op de site van Prox staat om in aanmerking te komen > voordelen/voorwaarden/Voor wie/aanvraag indienen
Beste, Bramgod, kan je ons via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken klantennummer geven? Dan kijken we dit verder voor je na. Groetjes Freya
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.