Skip to main content
Vraag

Klantendienst uiterst onbeleefd en helpen niet

  • December 29, 2017
  • 3 reacties
  • 345 Bekeken

Voor een bepaalde reden heb ik recht op sociaal tarief en 5 euro korting gedurende 12 maand.
blijkbaar vinden ze het bij proximus leuk ? dit niet toe te kennen .
aan de klantendienst zeggen ze dat het voor een bepaalde reden niet toegekend word.
Maar er word niks mee gedaan en ze zijn uiterst arrogant en brutaal en op mijn 2de factuur was ook nog niks gedaan .
terwijl ze mij beloofd hebben dit met terugwerkende kracht te doen .
graag concreet verandering
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • December 29, 2017
Ter info:
http://www.bipt.be/nl/consumenten/telefoon/sociale-aspecten
bij moeilijkheden kunt u bij onze medewerkers terecht van maandag tot vrijdag van 9 tot 12 uur op het nummer 02 226 89 41.

Martin
  • December 29, 2017
hey bramgod,

als bijkomende info geef ik mee wat op de site van Prox staat om in aanmerking te komen > voordelen/voorwaarden/Voor wie/aanvraag indienen

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • January 4, 2018
Beste, Bramgod, kan je ons via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken klantennummer geven? Dan kijken we dit verder voor je na. Groetjes Freya