In November 2017 heb ik me klant gemaakt dankzij de vakkundige uitleg van een Proximus adviseur.
Hierbij werd mij het totale bedrag uitgerekend voor TV-Internet-en 2 GSM abonnementen, gratis vaste lijn gedurende 3 maanden, incl. gratis pakket naar keuze, in ons geval Netflix. De afsluiting van het contract gebeurt door handtekening te plaatsen op een tablet, waar alles op genoteerd staat. De aflsuiting van telenet zou door Proximus geregeld worden (niet dus, waardoor ik nog een maand extra telenet heb mogen betalen).
Nu blijkt na afrekening dat Netflix apart aangerekend te worden als dienst door derden, waardoor de rekenening zo'n 10EUR duurder geworden is per maand.
De adviseur in kwestie is niet meer te bereiken en beantwoordt geen mails.
De klantendienst is niet behulpzaam.
Hoe kan ik aan kopie komen van het contract dat ik ondertekend heb?
Wie ken er mij tips geven of verder helpen?
Dank bij voorbaat,
Mvg
Simon.
Geen reactie
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.