Skip to main content
Hallo, sinds 3 maand worden er gesprekken gemerkt met buiten bundel.

Daarvoor heb ik dit nooit gezien.

Wat beduidt dit?

Dit is wel voor vaste telefoon
Dit is fie van uw prijsplan

https://www.proximus.be/nl/id_cr_telsub/particulieren/producten/andere-producten-opties/abonnementen-voor-vaste-lijn.html

Bv. Indien u over Free calls national beschikt zullen gesprekken naar GSM boven het forfait van 1000 minuten/maand apart/bijkomend - = buiten bundel - in rekening gebracht worden
Waarom is dat nu de laatste maand?

Ik kom nooit over mijn 2000 minuten forfait.

Heb op dit ogenblik maar 151 min. en reeds 36 min. buiten bundel en 2 min internationaal
laat iemand van proximus dit best eens natrekken, zullen dat wel doen als ze hier langs passeren
Inderdaad,

ik veronderstel op basis van bovenstaande dat het o.a. over Free calls international gaat (2000 minuten)

&

dat onderstaande u bekend is

https://www.proximus.be/dam/jcr:3d756b8c-e892-4910-ba47-f9d05f23475a/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/res/PXM-27775-140807_Free_Calls_International-Service-Description-NL~2017-05-31-18-27-22~cache.pdf
zullen ze inderdaad wel fixen ......
De kleine letters zijn mij bekend, maar zie niet in wat dat met buiten bundel te maken heeft
Aangezien Proximus hier nog niet gereageerd heeft zou ik even proberen om een privébericht te sturen met je vraag en eventueel door de verwijzing naar je topic mee te sturen, in de hoop zo een reactie te krijgen : >

https://nl.forum.proximus.be/telefonie-13/buiten-bundel-42287/



privébericht sturen > klik hier



Moest er dan nog totaal geen reactie komen (zondag moet je er geen verwachten en ook niet maandag op feestdag) dan kan je het nog als volgt doen ook:

surf naar > contacteer onze klantendienst .

* klik achtereenvolgens op: "Regel het meteen" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur"

> "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")

> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >

Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"
= indien conform loopt de aanrekening/facturatie fout

&

mocht er geen reactie komen van Px medewerkers op dit publieke forum (ik veroed dat dit niet meer het geval zal zijn voor dinsdag e.k.) kunt u eventueel het volgende proberen

https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/welkom-bij-support/contacteer-onze-klantendienst.html

regel het meteen - ik ken mijn nr - ik heb een vraag over mijn factuur - andere vraag - helemaal onderaan webpagina: mail ons
Hey hilario,



Stuur jij mij even een privébericht met jouw klantgegevens via

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Kijk graag samen met jou de details van het verbruik na zodat we het kunnen oplossen voor nu en voor de toekomst!





Groetjes,

Lorentz.

Reageer