Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
sind enige tijd krijg ik problemen met opgnomen programma's, (Geen live tv) nml : na het doorspoelen van reclame, reageert de decoder niet meer, kan je niet meer verder kijken, de decoder springt dan terug naar het opname menu, waar de aflevering die je aan het bekijken was verdwenen is, of je volledig opnieuw moet doorspoelen waar je was gebleven, dit gebeurd zo een aantal keer per programma per avond, zeer vervelend, er komt soms netwerk fout op beeld, maar na heropstarten van decoder, zowel met standby knop op afstandsbediening als met knopje achteraan aan en uit, speelt de decoder terug normaal, tot je weer opgenomen beelden begingt te bekijken, decoder is al vervangen door ander exemplaar (ik heb er drie) en het probleem blijft bestaan, de kabel die rechtstreeks van de modem naar switch loopt is net vervangen door cat6 kabel, van de switch naar decoder door Cat 5e kabel... iemand enig idee wat mijn probleem zou kunnen zijn ? ps: decoder is v5compact modem is bbox3
Aanvragen van duplicaat facturen enkel mogelijk via MyProximus: zeer klantvriendelijk vind ik dat... En wat te doen als het ook niet lukt via MyProximus???? Blijkbaar ben ik geen beheerder van mijn eigen factuur... Een raadsel wie dat dan wel is... Soit, wat een kluwen om een factuur te raasplegen. Al een uur bezig voor niks En via de chat kom je in een wachtrij te staan ... Goe bezig Proximus
Sinds een paar maand heb ik toegang op my proximus. Maar nog steeds kan ik geen facturen zien op de site. Ik krijg ze wel per mail, maar op my proximus krijg ik nergens een menu voor mijn facturen te zien. Wel krijg ik toegang tot mijn producten etc. Toen mijn account werd aangemaakt, enkele maanden geleden, waren er ook al problemen. Toen heeft de technische dienst van proximus mijn account moeten aanmaken via een ander systeem.
Ik kan sinds enkele weken geen live tv of opnames meer bekijken via de Proximus tv app. Heb de app geïnstalleerd op mijn Windows 10 desktop en het werke tot voor kort, maar nu dus niet meer. Heb de app al enkele malen opnieuw geïnstalleerd, maar dat helpt niet. De app start wel normaal op en toont mijn opnames, maar als ik ze wil afspelen (of gewoon live naar tv wil kijken) op de desktop komt er een venstertje met "Fout. Er is een fout opgetreden. Probeer het opnieuw aub". Als ik "Kijken op tv" aanklik, dan gaat dat nochtans wel. Iemand met een vergelijkbaar probleem? Bedankt.
Toen ik in september de klantendienst contacteerde voor de rechtzetting van een probleem met mijn mobiel internet in augustus,werd mij een voorstel gedaan naar een andere abonnementsformule over te stappen en 2 vaste nummers die in mijn vorig abo zaten te schrappen omdat deze niet meer weden gebruikt. Ik krijg op 12 okt. een sms met de melding dat de gevraagde wijzigingen zijn gebeurt en stel dan vast dat ik met mijn vast toestel niet meet kan bellen. Men heeft dus bij het omzetten van mijn abo verkeerdelijk dit nummer gedeactiveerd wat helemaal niet de afspraak was.Ik heb ondertussen al een 5tal keren jullie gecontacteerd en bij de klantendienst krijg ik te horen dat het een technisch probleem is en zij dit niet kunnen oplossen en als de technische dienst mij contacteerd krijg ik te horen dat zij dit niet kunnen wijzigen omdat de klantendienst die over de abonnementen gaat dit moet oplossen. Dit van het "kastje naar de muur" verhaal sleept nu al meer dan 10 dagen aan zonder resultaat
Als ik ga kijken bij mijn producten, zie ik bij andere producten meerdere keren de optie domeinnaam staan, slechts bij één vak is mijn domeinnaam ingevuld. De lege vakjes groeien zelfs aan, gisteren waren er 8 nu 10. Enkel in het vakje linksonder staat mijn domeinnaam. Is dit een bug in My Proximus ?
Kort samengevat, wij zijn in mei (2 mei) verandert van tariefplan van bij jullie (lees: hoger plan). Het begon al bij de bevestigingsbrief van de wijziging. Hierop stond een fout. Deze is dan rechtgezet (telefonisch contact 4/05/18). Vervolgens kregen we onze eerste aanrekening (factuur). Helaas was deze niet correct. Onze affinity-korting was hier niet vanaf getrokken en er was een aanrekening van Mobiel internet (€ 1,45). Hiervoor heb ik op 28/05/2018 telefonisch contact met jullie gehad (dossier 34247116). Van de persoon die ik toen aan de lijn had mocht ik gewoon het correct bedrag betalen (maw. ik mocht het bedrag van de affinity korting en het mobiel internet aftrekken van de factuur). Dit hebben we dus zo gedaan. In augustus kregen we een aanmaning omdat er nog een bedrag open stond (vreemd genoeg ging het over de korting die we van de factuur van mei mochten aftrekken). 21/08/18 heb ik dan telefonisch contact gehad met Ine (dossier 1100008G4L8). Ze kon dit niet rechtstreeks op
Beste, mijn vader vroeg zich af het mogelijk is om zijn account van 'groot bedrijf' over te schakelen naar 'zakelijk'. Zijn account staat al jaren als groot bedrijf geregistreerd terwijl hij eigenlijk onder zakelijk (t.e.m. 9 medewerkers) valt. Doordat hij als groot bedrijf geregistreerd staat moet hij telkens wanneer hij een wijziging aan zijn tariefplannen wil maken naar een winkel gaan of een contactpersoon contacteren. Hij zou graag gewoon zelf alles online naar wens kunnen aanpassen. Zou dit mogelijk zijn? Met vriendelijke groeten
Hallo, Ik heb een vraagje de Proximus 5 - 10 - 20 EUR-waardebons zijn de op naam? Ik wil namelijk een nieuwe smartphone kopen en zou deze van een familielid cadeau krijgen om de smartphone mee aan te kopen. Mag dit?
Ik kan al 1 dag geen tv meer kijken. Ik krijg steeds de melding 'geen signaal'. Heb al alles geprobeerd. Andere hdmi kabel, alles herstarten, nieuwe batterijen in afstandsbedening.. Als ik op EXT druk op de afstandsbediening werkt het ook niet. Kabel zit in de juiste poort dus geen idee wat het probleem is. Iemand een idee? Bedankt!
Hallo, sinds jaar en dag ben ik klant bij een andere provider maar eind oktober besloot ik toch over te stappen naar Proximus. De installateur kwam netjes op afgesproken moment, zijnde 14 november. Eén of twee dagen later start proximus met een actie 'kies maar' indien je als nieuwe klant Tuttimus neemt. Beste, ik zie mezelf als 'nieuwe klant', blijkbaar zien ze dit bij de klantendienst anders...
Sinds een aanpassing in de Proximus shop kan ik mijn verbruik en producten niet meer raadplegen in My Proximus. Heb al enkele malen naar de helpdesk gebeld ,maar nog steeds niet opgelost.
Mijn epic app werkt niet! Terwijl ik het abonnement heb krijg ik de melding dat het nog moet geactiveerd worden terwijl alles in orde is. Hoe komt dit?
Ik vraag me af of het enkel bij Orange is dat je door installatie van een bakje Wifi kan hebben in je woning. Wij hebben geen tv nodig, geen vaste telefoon, enkel onbeperkt WiFi zou ons al gelukkig maken 🙂. Orange heeft geen bereik in het dorp waar we zitten, maar Proximus wel. Men heeft langs geweest van Proximus, en het leggen van de kabels wordt een dure grap. Maar dit is toch niet meer van deze tijd? Het moet toch mogelijk zijn dat dit draadloos kan? Iemand suggesties?
Ik heb mijn producten opgezegd bij proximus omdat ik verhuis. Voorlopig woon ik bij een vriend omdat mijn huisje nog niet klaar is. Ik heb al mijn producten opgezegd van proximus, en geen verhuis omdat ik ze voorlopig nog niet nodig heb. Alles verliep redelijk correct. Ik kreeg een email waarin stond dat ik het materiaal, mocht brengen naar een recupel punt (containerpark). Onder materiaal versta ik dus ook de decoder, omdat er nergens gewag werd van gemaakt. Nu kreeg ik vandaag een factuur van 149 euro voor deze decoder. Wat nu ? Gelukkig heb ik hem nog in mijn bezit. M'n zou mijn inziens toch beter een brief sturen waarin alles duidelijk vermeld wordt.
Deze foutmelding blijft maar komen wat ik ook doe. "abonnement Om toegang te krijgen tot deze optie, moet u erop geabonneerd zijn. U kan dit verifiëren in uw myproximus account." In myproximus kan ik nergens een link vinden om dit in orde te brengen
*edit: de oorzaak van het probleem werd gevonden, post mag verwijderd worden aub.
Ik heb het probleem al een tijd, maar nu is het bijna dagelijkse kost: wanneer ik een opgenomen programma wil kijken dan wordt steeds de eerste aflevering bijvoorbeeld verwijderd ipv opgestart. Gisteren zelfs 3 afleveringen die telkens verwijderd werden wanneer ik ze wou opstarten. Mij irriteert het uiteraard geregeld, maar probeer maar eens aan je zoontje uit te leggen waarom plots de Sinterklaasopnames weg zijn... Misschien ook een tweede probleem al maar aankaarten: wanneer we een opname kijken (die nog deels opgenomen wordt - dus beetje uitgesteld kijken) en we willen doorspoelen dan springt de aflevering plots naar een random eerder punt in het programma. Dan moet ik altijd terug afzetten, opnieuw starten en als een gek doorspoelen en gokken om op het juiste punt terug te geraken...)
Normaliter ontvang ik mededelingen (bvb verlenging contract) in het nederlands maar ongevraagd krijg ik via 8999 engelstalige SMS-berichten (tariefverhoging)
Hallo, het lukt me niet om TV te zien via de Proximus TV app. Ik kan tevens geen opties aanpassen online bij mijn producten. Krijg steeds de melding "Uw bestelling is in behandeling", dit voor TV, GSM, ... opties. Account is al actief sinds juli, dus lijkt me dat er iets is misgelopen. Kunnen jullie dit activeren en nakijken?
Sinds vandaag plots geen service meer van Proximus. Smartphone verschillende keren uitgeschakeld maar geen veranderingen. Sinds 20u30 ben ik aan het bellen naar de helpdesk waar ik intussen de volledige muziekcollectie heb gehoord. Na een kwartier schakelen ze zelf de lijn uit waardoor je moet terugbellen. De diensten zijn open tot 22u... Wat een pracht van een service toch ook alweer!!!! Wat ben ik blij om bij Proximus aangesloten te zijn!
Hallo In mijn myproximus staat bij de tv app “binnenkort beschikbaar” dit is al een 2 weken het geval sinds ik ben overgeschakeld naar proximus. Een tweede vraag, mijn gekozen app die geen data verbruikt staat standaard op whatsapp. Nu wil ik dit naar Instagram veranderen maar er staat dat ik moet wachten tot de vorige aanvraag behandeld is. Dit staat er ook al sinds het begin en kon dus in het begin nieteens zelf kiezen. Alvast bedankt! Met vriendelijke groeten Kenneth
Deze melding krijg ik op mijn scherm. Ik kreeg een opname niet gewist. Heb dan decoder V5 hd uit- en aangezet en toen kreeg ik dit bericht. Heb een factory reset gedaan, maar zelfde antwoord. Regio Hasselt 01123..... Help.
Plots krijg ik geen enkele sms meer sturen of ontvangen. Fout 50 krijg ik als boodschap. Ondertussen al enkele keren opnieuw opgestart maar helpt niet...
Kan niet inloggen op de app met m’n myproximus gegevens. Wat te doen ?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.