Skip to main content
Antwoord

Geen online tv mogelijk via desktop of iPad

  • November 22, 2018
  • 3 reacties
  • 56 Bekeken

Deze foutmelding blijft maar komen wat ik ook doe.
"abonnement Om toegang te krijgen tot deze optie, moet u erop geabonneerd zijn. U kan dit verifiëren in uw myproximus account."
In myproximus kan ik nergens een link vinden om dit in orde te brengen

Beste antwoord door LinosD

Bezorg je ons via privébericht even je gebruikersnaam waarmee je probeert in te loggen? Staan je TV-producten ook gekoppeld in MyProximus?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

LinosD
Forum|alt.badge.img+5
  • Proximus Ambassador
  • Antwoord
  • November 22, 2018
Bezorg je ons via privébericht even je gebruikersnaam waarmee je probeert in te loggen? Staan je TV-producten ook gekoppeld in MyProximus?

  • Auteur
  • Apprentice
  • November 22, 2018
Alles opgelost.
Dank u wel voor de hulp.

LinosD
Forum|alt.badge.img+5
  • Proximus Ambassador
  • November 22, 2018
Graag gedaan!