Hallo,
het lukt me niet om TV te zien via de Proximus TV app.
Ik kan tevens geen opties aanpassen online bij mijn producten.
Krijg steeds de melding "Uw bestelling is in behandeling", dit voor TV, GSM, ... opties.
Account is al actief sinds juli, dus lijkt me dat er iets is misgelopen.
Kunnen jullie dit activeren en nakijken?
Bladzijde 1 / 1
Jelle,
Kan je ons via een privé bericht je login van je MyProximus en je klantennummer doorgeven?
Dan kijk ik het even voor je na.
Grtjs, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Kan je ons via een privé bericht je login van je MyProximus en je klantennummer doorgeven?
Dan kijk ik het even voor je na.
Grtjs, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Kan je even kijken of het nu wel werkt?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.