Skip to main content
Vraag

Geen Proximus TV

  • November 20, 2018
  • 2 reacties
  • 103 Bekeken

Hallo,
het lukt me niet om TV te zien via de Proximus TV app.
Ik kan tevens geen opties aanpassen online bij mijn producten.
Krijg steeds de melding "Uw bestelling is in behandeling", dit voor TV, GSM, ... opties.
Account is al actief sinds juli, dus lijkt me dat er iets is misgelopen.

Kunnen jullie dit activeren en nakijken?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • November 21, 2018
Jelle,

Kan je ons via een privé bericht je login van je MyProximus en je klantennummer doorgeven?
Dan kijk ik het even voor je na.

Grtjs, Charlotte.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

LinosD
Forum|alt.badge.img+5
  • Proximus Ambassador
  • November 22, 2018
Kan je even kijken of het nu wel werkt?