Vaste nummer verkeerdelijk gedeactiveerd blijft onoplosbaar
Toen ik in september de klantendienst contacteerde voor de rechtzetting van een probleem met mijn mobiel internet in augustus,werd mij een voorstel gedaan naar een andere abonnementsformule over te stappen en 2 vaste nummers die in mijn vorig abo zaten te schrappen omdat deze niet meer weden gebruikt. Ik krijg op 12 okt. een sms met de melding dat de gevraagde wijzigingen zijn gebeurt en stel dan vast dat ik met mijn vast toestel niet meet kan bellen. Men heeft dus bij het omzetten van mijn abo verkeerdelijk dit nummer gedeactiveerd wat helemaal niet de afspraak was.Ik heb ondertussen al een 5tal keren jullie gecontacteerd en bij de klantendienst krijg ik te horen dat het een technisch probleem is en zij dit niet kunnen oplossen en als de technische dienst mij contacteerd krijg ik te horen dat zij dit niet kunnen wijzigen omdat de klantendienst die over de abonnementen gaat dit moet oplossen. Dit van het "kastje naar de muur" verhaal sleept nu al meer dan 10 dagen aan zonder resultaat. Ik ben het laatst op 19okt door de klantendienst gebeld waarin nogmaals werd vertelt dat het een technisch probleem is en dus niet door hun kan worden opgelost. Ik heb er totaal geen boodschap aan welke dienst dit moet oplossen,mij gaat het om het probleem op zich en jullie als bedrijf dienen intern te communiceren met de verschillende diensten om tot een oplossing te komen. Toen ik de dame die mij op de 19e belde en dit vertelde dat het mij niet interesseert welke dienst dit dient op te lossen,maar dat er gewoon dringend een oplossing moet komen,werd door haar éénzijdig het gesprek beëindigd en daar stond ik dan weer. Wat een geweldige service voor zo een bedrijf!
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

