Skip to main content
Vraag

Geen signaal

  • November 22, 2018
  • 6 reacties
  • 907 Bekeken

Ik kan al 1 dag geen tv meer kijken. Ik krijg steeds de melding 'geen signaal'.

Heb al alles geprobeerd. Andere hdmi kabel, alles herstarten, nieuwe batterijen in afstandsbedening..

Als ik op EXT druk op de afstandsbediening werkt het ook niet. Kabel zit in de juiste poort dus geen idee wat het probleem is.

Iemand een idee?

Bedankt!
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Martin
  • November 22, 2018
blijft het DSL controle lampje op je bbox continu oplichten.
Hen je al de bbox en de decoder eens heropgestart, door je bbox en decoder(s) stroomloos te zetten en dan de bbox terug opzetten en een 5-tal minuten wachten (tot DSL controle lampje continu oplicht) om dan de decoder(s) terug onder stroom te zetten.

  • November 22, 2018
Hey Jurgen. Kan je me even het lijn- of klantennummer geven waar je dit probleem bij hebt? Dan kijk ik het even voor je na. Groetjes, Wenzel

  • Auteur
  • Apprentice
  • November 22, 2018
Beste, mijn klantnummer is 621301464 en lijnnummer is 238 25 08. Alvast bedankt Wenzel

  • November 22, 2018
Het lijkt niet alsof deze melding door onze decoder wordt gegeven, bij nazicht van je lijn. Is dit een foutmelding van je TV zelf?

  • Auteur
  • Apprentice
  • November 22, 2018
Beste Martin,
Dat heb ik inderdaad al eens geprobeerd,
Maar dat helpt jammer genoeg niet

  • Auteur
  • Apprentice
  • November 22, 2018
Ik denk het dat dit een foutmelding van mijn tv zelf zal zijn. Ik zal morgen eens proberen met een andere tv en zien of het dan lukt