Skip to main content
Vraag

Wachttijd helpdesk

  • November 21, 2018
  • 2 reacties
  • 126 Bekeken

Sinds vandaag plots geen service meer van Proximus. Smartphone verschillende keren uitgeschakeld maar geen veranderingen. Sinds 20u30 ben ik aan het bellen naar de helpdesk waar ik intussen de volledige muziekcollectie heb gehoord. Na een kwartier schakelen ze zelf de lijn uit waardoor je moet terugbellen. De diensten zijn open tot 22u... Wat een pracht van een service toch ook alweer!!!! Wat ben ik blij om bij Proximus aangesloten te zijn!
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • November 21, 2018
Mss een tip voor u:
heb je al eens naar de support pagina gesurft daar springt na een tijd een chatvenster open waar je ook verder kunt negotiëren met iemand van Proximus
bv via deze link klik hier > klik op chat mee ons > klik op technisch probleem > klik op Chat

LinosD
Forum|alt.badge.img+5
  • Proximus Ambassador
  • November 22, 2018
Doet het probleem zich intussen nog voor Mathieu? Zo ja, bezorg je ons even het nummer waar je problemen mee ondervindt via privébericht?