Skip to main content
Antwoord

Geen facturen te zien op MyProximus

  • January 31, 2017
  • 10 reacties
  • 653 Bekeken

Sinds een paar maand heb ik toegang op my proximus. Maar nog steeds kan ik geen facturen zien op de site. Ik krijg ze wel per mail, maar op my proximus krijg ik nergens een menu voor mijn facturen te zien. Wel krijg ik toegang tot mijn producten etc.



Toen mijn account werd aangemaakt, enkele maanden geleden, waren er ook al problemen. Toen heeft de technische dienst van proximus mijn account moeten aanmaken via een ander systeem.

Beste antwoord door AntonellaD

Dag Karel P,

Het is in orde nu. Kan je nogmaals proberen? Als het niet lukt best even de cookies verwijderen.

Groetjes,

Antonella
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

10 reacties

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • February 1, 2017
Dag Karel P,

Stuur je via een privébericht je klantennummer en logingegevens door?

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link.

Groetjes,

Antonella

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • February 2, 2017
Dag Karel P,

Ik ga dit laten nakijken en ik hou je op de hoogte.

Groetjes,

Antonella

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • February 2, 2017
Dag Karel P,

Het is in orde nu. Kan je nogmaals proberen? Als het niet lukt best even de cookies verwijderen.

Groetjes,

Antonella

Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • February 3, 2017
Graag gedaan.Groetjes

  • Apprentice
  • February 24, 2017
Hi, ik heb idem probleem als dit hier boven. Ik krijg mijn facturen gewoon per email maar kan ze nergens online vinden.

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • February 27, 2017
Dag TamaraVR,

Jouw account heeft een gebruikersprofiel, daarom dat je de facturen niet kan zien. Je moet je account koppelen aan je klantennummer door middel van je activatiecode.

Mocht het niet lukken, stuur even een privébericht met je login en wachtwoord door. Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link.

Groetjes,

Antonella

  • Apprentice
  • March 2, 2017
IK KAN GEEN OVERZICHT VAN FACTUREN - CREDITNOTAS - EN MIJN BETALINGEN ZIEN.
Ik wens een overzicht van de volledige boekhouding.

KoenN
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • March 2, 2017
Dag Valerie,

Kan je mij via privébericht klant gegevens sturen naar Het Proximus Team (klantnr, telefoonnr)

Alsook een e-mailadres. Dan kan ik je het volledige overzicht opsturen.

Met vriendelijke groeten

Koen

  • November 22, 2018
Beste,

Ik heb exact hetzelfde probleem. Kan dit aub bekeken worden?

Vriendelijke groeten.

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • November 23, 2018
Beste,
UIt je bericht kunnen we niet afleiden waarover je vraag gaat.
Kan je ons via deze link nog wat meer informatie doorgeven dan kijken we het voor je na.
Mvg. Wilfried