Beste,
mijn vader vroeg zich af het mogelijk is om zijn account van 'groot bedrijf' over te schakelen naar 'zakelijk'. Zijn account staat al jaren als groot bedrijf geregistreerd terwijl hij eigenlijk onder zakelijk (t.e.m. 9 medewerkers) valt. Doordat hij als groot bedrijf geregistreerd staat moet hij telkens wanneer hij een wijziging aan zijn tariefplannen wil maken naar een winkel gaan of een contactpersoon contacteren. Hij zou graag gewoon zelf alles online naar wens kunnen aanpassen.
Zou dit mogelijk zijn?
Met vriendelijke groeten
Bladzijde 1 / 1
Beste Simon, kan je ons via een privébericht zijn klantnummer even doorsturen? Dan bekijken we het verder. Groeten, Aziz
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.