Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Wanneer ik naar tv opties ga in my proximus zie ik staan (uw bestelling is in behandeling). Ik heb geen bestelling van tv opties gedaan. Van waar komt dan dit bericht?? Mvg, Raoul
Ik heb soms ineens hoge ping en trage downloadspeed. dit duurt meestal paar minuten en dan is het terug normaal. enig wat dit veroorzaakt? normaal 10-15 ping en 40 -60 downloadspeed
Beste, bij het aanmelden op myproximus krijg ik steeds een foutmelding This page is no longer available. Ik kan dus werkelijk niks bekijken via de site omdat myproximus steeds zegt dat deze pagina niet bestaat. Iemand een oplossing hiervoor? Foto in bijlage van de fout. mvg, Thibo Vanderwal
Hallo, Ik krijg jullie facturen ook op mijn Nokia 830-windows phone 8.1.... Waarom kan ik die daar dan niet openen aub ? Waarom is mijn voordeel in Pack van -5 € naar -2 € ? Dat is een totale opslag van 5€ ? Dat is wel een heel goede reden om eens bij Orange te gaan neuzen vind ik ... Bedankt voor de moeite.
Tuttimus 10GB abonnement genomen waarbij je de LG tv kon nemen + gsm toestel. De tv hebben we al sinds 6 december + sim kaartje,26 december is de technieker alles komen aansluiten. Maar over de iphone 8 vinden we niks terug in onze bestelling. De dame aan de lijn toen we de bestelling deden kon niet verder gaan met bestelling door een fout die zich bleef voort doen,ze ging het oplossen en ons terug bellen. Niks meer gehoord. Uiteindelijk hebben we bijna onze volledige bestelling gekregen maar nergens is wat terug terug te vinden over de iphone. Al enkele keren terug gebeld zonder resultaat dus volgens mij is de iphone niet toegevoegd aan onze bestelling terwijl we dat nog zo gevraagd hadden anders hadden we geen mobiel abonnement genomen. In de winkel konden ze dit ook niet nakijken omdat er nog iets in behandeling was maar dat is iets dat we al 2 weken te horen krijgen. Ik dring er dus echt op aan dat we de iphone 8 echt wel bij ons bestelling willen. Ben het beu om van het kastje na
Ik heb gisteren Proximus Minimus besteld via de site. Omdat ik toch de all entertainment paket erbij wou heb ik dit dus ook aangevinkt. Nu blijkt op het einde dat er All entertainment paket FR staat... Kan ik dit nog aanpassen?
Beste Op 09/02/2017 heb ik een e-mail ontvangen met betrekking tot de registratie van de annulatie voor optie "Boeket multi NL" (referentie ECA2611957). In MyProximus kan ik deze optie niet meer terugvinden, terwijl deze optie wel nog steeds op de factuur voorkomt. Graag had ik hier enige uitleg over gehad. Met vriendelijke groet Vicky
Hallo, ik vertrek naar Zuid-Afrika via Parijs en mijn vraag gaat over mobiele data. Op de luchthave CDG is er geen free wifi voor een langere tijd voor de passagiers ) en daarom stel ik me voor dat ik mobiele data (3 Giga) kan gebruiken die ik in mijn Tuttimus pakket ter beschikking heb. Ook heb ik in dit pakket telefonie Data Phone t.w.w. 5 EUR maandelijks ter beschikking. Mijn vraag is nu : kan ik mijn mobiele data van mijn pack gebruiken zonder meerkost? Of kan ik '250 mb' surfen zonder meerkost (omdat roaming is afgeschaft in de EU)? In Zuid-Afrika gebruik ik de WIFI van vrienden, dus daar stelt zich dat probleem niet. Vreemd is wel dat de klantendienst mij vertelde dat ik in Frankrijk extra zou moeten betalen, ook voor het Whatsapp-gebruik (in Tuttimus kun je een favoriete app aanduiden zonder meerverbruik in je mobiele data). Kan iemand mij wat toelichting geven? MARC
FACTUUR januari 79€ en in oktober betaalde ik nog 67€. Affinity korting weg zonder verwittiging, reden. En 7€ opslag van december naar januari. Al proberen te bellen, maar nu al 1 u 45 min in wacht. Pfff wat een klantenbediening.
Is het normaal dat je moet betalen voor een interventie aan huis als je vaste lijn aangelegd indertijd door Belgacom een storing heeft waar enkel Belgacom toestellen geplaatst en aangesloten door Belgacom zelf na vele jaren een slechte verbinding hebben? Dan krijg je ook nog een schrijven dat je je gehuurde toestel dat defect is tegen betaling mag komen omruilen? Ik heb vandaag proberen te bellen maar na 50 min opgegeven. Normaal was een wachttijd van max 5 min.
Ik heb me via het internet opgegeven voor abonnement met gsm. Mail ontvangen dat men mij binnen de drie dagen zouden contacteren voor levering gsm en ondertekening contract. Sinds vanmorgen plots abonnement Proximus in plaats van herlaadkaart. Maar geen gsm ontvangen en zeker ook geen contract ondertekend. Net langs Proximus store geweest. Ze vonden niets terug en zeiden dat ze me niet konden helpen. Ik moest maar het 6000 nummer bellen. Na enkele keer computeruitleg over tv was batterij gsm weer plat. Laat dit nu de reden zijn dat ik nieuwe telefoon nodig had... Waar kan ik vinden hoe het met mijn telefoon en contract zit?
Goeiemiddag iedereen, Ik heb op vandaag een Familus pack en daarnaast ook een Netflix abonnement. Kan ik Netflix op de decoder gebruiken maar wel mijn abonnement via Netflix behouden? Het is niet de bedoeling om de facturatie van Netflix op mijn Proximus rekening te krijgen. Deze zouden gescheiden moeten blijven. Alvast hartelijk bedankt voor jullie antwoorden! Steven
Wat zijn diensten door derden Dat is 6,80 euro deze maand maar er staat nergens waar dat vandaan komt.
Afgelopen week belde ik enkele keren mobiel naar Nederland. Nu krijg ik opeens bericht dat ik €50+ moet bijbetalen op mijn abonnement waar EU bellen inzit (Mobilus M). Ik heb nog belminuten genoeg over nochtans. Heeft iemand dit ook al gehad en een verklaring gevonden? Is het een fout? Alvast bedankt voor jullie reacties Winnie
Blijkbaar kan ik geen iPhone 8 plus bestellen via de website of klantendienst omdat mijn mobilus M al in een pack zit. Is dat zo. Ik heb nog een mobilus S full control zou het daarmee kunnen?
Is de H&M bon geldig op het H&M 'home' gamma?
hoe activeer en configureer ik mijn norton internet via my proximus ?
Reeds enige tijd geniet ik als (tevreden) Proximus-klant een getrouwheidskorting van 7,00 euro per maand. Nu is het echter al 4 maanden achter elkaar zo dat de korting in eerste instantie niet op de factuur wordt toegekend en ik er via een klacht achteraan moet gaan waarna het uiteindelijk wel wordt toegekend. Telkens wordt er me ook per e-mail bevestigd dat dit in het systeem actief staat voor x aantal tijd. Kan dit nagekeken en in orde gemaakt worden aub? Dank bij voorbaat.
Na 3 dagen te zijn overgeschakeld van Telenet -> Proximus kan ik nog steeds mijn verbruik niet zien via de app nog via MyProximus op PC?
Ik ben onlangs klant geworden bij Proximus en ik heb een MyProximus account aangemaakt. Dat ging allemaal vlot. Echter, het abonnement mijn eigen nummer wordt betaald door mijn werkgever. Ik zou deze graag toevoegen aan MyProximus om mijn verbruik te kunnen bekijken, maar dat lukt niet, ik zie enkel het verbuik van mijn man zijn nummer en ons internet/tv-verbruik. Moet ik hiervoor een apart MyProximus-account aanmaken?
Ik merk dat er mij een flinke prijsstijging wordt aangerekend echter ZONDER enige voorafgaande melding van Proximus aan de klant!!! En het gaat niet om enkele centen, neen, het gaat om MEER DAN € 2,50/maand!! De prijsverhoging wordt de klant gewoon door de strot geduwd! Ik vind deze manier van werken NIET kùnnen!!! Dit betekent € 30 extra op 1 jaar tijd voor helemaal hetzelfde abonnement als in 2017! En wat krijgt de klant daar extra voor???? NIKS!!!! En goed wetende dat de telecom tarieven in België NU AL DE PAN UITSWINGEN!! Zonder enige communicatie krijgt de klant zomaar eventjes een factuur van € 2.5 duurder toegestuurd, zonder de kans te krijgen om daar ja dan neen akkoord mee te gaan! Had ik Mevr. Leroy vorige week op de radio niet horen zeggen dat er geen prijsstijgingen zouden doorgaan in 2018?? Ze geeft ook nog toe dat er heel wat klachten waren in 2017! En dan TóCH nog het lef hebben om onze prijzen met maar liefst € 30 de hoogte in te jagen?!?!?! DIT IS O N G E H O O R
Beste, Bij mijn intrek in mijn nieuw appartement werd mij gezegd dat ik 20% korting zou krijgen op mijn ganse factuur gedurende 6 maanden, ik merk de laatste 3 maanden dat ik aan bijna 100 euro zit. Vroeger ongeveer 70 euro. Ik wens dus geen Tuttimus meer, enkel nog GSM 15, Internet en Digitale TV, geen boeketten meer of extra films daar nooit gebruikt alsook geen vaste telefonie meer. Graag had ik ook op de te veelbetaalde facturen een creditnota en dat de zouden afgetrokken worden van mijn openstaande factuur, het zal hier wel om en bij de 100 euro gaan als ik de berekening maak daar ik ook merk dat steeds meer nieuwe klanten alles krijgen, bestaande moeten alles via via doen en meestal gaat het dan nog niet....Net zoals de problemen van deze week, ik hoef geen gratis films, geef mij dan maar volgende maand gratis maar ik denk het antwoord al te kennen maar toch staan andere operatoren nu te zwaaien met open armen en aanbiedingen. Met vriendelijke groeten, Frederik De Valck Klantn
Hallo, Sinds kort zit ik nu bij proximus. Sinds ik hier klant ben kan ik niet meer sturen in het buitenland. Alle instellingen zouden hiervoor goed moeten staan. Net zoals het smsen naar een dienst zoals de lijn of parkeerautomaten, dit heb ik geactiveerd met een limiet tot 50 euro. Zonet heb ik het eens geprobeerd naar de lijn, en werkte het nog steeds niet. Instellingen van de telefoon heb ik allemaal geaccepteerd, nog steeds niets. Mijn internet werkt dan weer wel perfect in het buitenland. Weet iemand hier een antwoord op ?
Vorige maand heb ik, volgens mij, geen mail gekregen om mijn factuur te betalen dus had ik er ook geen erg in dat ik deze nog niet betaald had. Kan het zijn dat ik deze mail niet heb gekregen? Hierdoor kreeg ik op 10 januari een herinnering in de bus dat ik voor 14 januari mijn openstaand saldo moest betalen, zo niet zou er ineens 15€ extra kosten worden aangerekend. Vindt u de tijd die ik kreeg om deze betaling alsnog in orde te brengen niet aan de korte kant? Gelukkig had de post geen vertraging (wat bij de Post wel eens kan gebeuren 🙂 anders had ik al direct 15€ boete. Het was ook niet dat ik moedwillig mijn factuur niet betaalde (ben al meer dan 8j klant en de eerste keer dat dit voorvalt). Dus vind ik het jammer dat er direct al melding wordt gemaakt van 15€ extra kosten en dat je slechts een paar dagen de tijd krijgt (als je geluk hebt) om je factuur te betalen zonder extra kosten.
Ik heb vorige jaar een korte periode Proximus internet en televisie gehad thuis, na de opzeg een brief gekregen dat de decoder en modem terug moesten. Waarop ik deze dan heb binnengebracht in het proximus center en nu krijg ik een factuur van 248 euro voor diezelfde modem en decoder ... Kan dit via deze weg rechtgezet worden? Aangezien ik telefonisch maar in de wacht blijf hangen.....
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.