Ik heb me via het internet opgegeven voor abonnement met gsm. Mail ontvangen dat men mij binnen de drie dagen zouden contacteren voor levering gsm en ondertekening contract. Sinds vanmorgen plots abonnement Proximus in plaats van herlaadkaart. Maar geen gsm ontvangen en zeker ook geen contract ondertekend. Net langs Proximus store geweest. Ze vonden niets terug en zeiden dat ze me niet konden helpen. Ik moest maar het 6000 nummer bellen. Na enkele keer computeruitleg over tv was batterij gsm weer plat. Laat dit nu de reden zijn dat ik nieuwe telefoon nodig had... Waar kan ik vinden hoe het met mijn telefoon en contract zit?
Bladzijde 1 / 1
Dag Katrien,
Als je online een bestelling hebt gedaan, krijg je normaal ook steeds een referentie nummer van de bestelling. Dit kan je dan doorgeven aan onze dienst e-shop via 080099 974 of via eshop@proximus.net waar ze het order kunnen nakijken en meer informatie kunnen geven.
Groetjes,
Lorentz.
Als je online een bestelling hebt gedaan, krijg je normaal ook steeds een referentie nummer van de bestelling. Dit kan je dan doorgeven aan onze dienst e-shop via 080099 974 of via eshop@proximus.net waar ze het order kunnen nakijken en meer informatie kunnen geven.
Groetjes,
Lorentz.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.