Beste
Op 09/02/2017 heb ik een e-mail ontvangen met betrekking tot de registratie van de annulatie voor optie "Boeket multi NL" (referentie ECA2611957).
In MyProximus kan ik deze optie niet meer terugvinden, terwijl deze optie wel nog steeds op de factuur voorkomt.
Graag had ik hier enige uitleg over gehad.
Met vriendelijke groet
Vicky
Bladzijde 1 / 1
Hallo Vicky!
Kan je mij je klantengegevens doorgeven via een privébericht?
Dan kijk ik graag het nodige voor je na.
Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.
Groetjes,
Wouter
Kan je mij je klantengegevens doorgeven via een privébericht?
Dan kijk ik graag het nodige voor je na.
Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.
Groetjes,
Wouter
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.