FACTUUR januari 79€ en in oktober betaalde ik nog 67€. Affinity korting weg zonder verwittiging, reden. En 7€ opslag van december naar januari. Al proberen te bellen, maar nu al 1 u 45 min in wacht. Pfff wat een klantenbediening.
Bladzijde 1 / 1
Anmusti,
De verhoging van de tarieven werd wel degelijk op voorhand aangekondigd, en dit op de factuur (aanrekening) van november 2017:
Groeten,
Wim
De verhoging van de tarieven werd wel degelijk op voorhand aangekondigd, en dit op de factuur (aanrekening) van november 2017:
Groeten,
Wim
Klopt. Ik heb die melding gezien, maar haal daar niet uit dat mijn abonnement ineens bijna 7€ duurder wordt. Sorry maar jullie aankondiging is niet begrijpen.
En detail zie je niet meer op je factuur. Dus ik kan die verhogingen er niet uithalen.
Hangt er vanaf welk abo / pack je hebt, Familus en Tuttimus krijgen geen verhoging.
Kan je via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken klantennummer bezorgen? Dan kijken we dit verder voor je na. Groetjes Freya
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.