Beste,
bij het aanmelden op myproximus krijg ik steeds een foutmelding This page is no longer available. Ik kan dus werkelijk niks bekijken via de site omdat myproximus steeds zegt dat deze pagina niet bestaat. Iemand een oplossing hiervoor? Foto in bijlage van de fout.
mvg,
Thibo Vanderwal
Bladzijde 1 / 1
probeer eens als je browser open staat door op de volgende toetsen in te drukken
afhankelijk van welke browser :
ofwel ctrl+shift+p
ofwel ctrl+shift+n
en probeer daar dan eens in het nieuw geopende browserpagina
afhankelijk van welke browser :
ofwel ctrl+shift+p
ofwel ctrl+shift+n
en probeer daar dan eens in het nieuw geopende browserpagina
Martin,
ik heb dit geprobeerd, nog steeds hetzelfde resultaat jammer genoeg..
ik heb dit geprobeerd, nog steeds hetzelfde resultaat jammer genoeg..
En lukt het ook niet op een ander toestel of eventueel met ander browser om in te loggen op
http://proximus.be/login
Als het echt niet lukt zal je moeten afwachten tot hier iemand van prox zelf je topic beantwoord en je instellingen kan nakijken.
http://proximus.be/login
Als het echt niet lukt zal je moeten afwachten tot hier iemand van prox zelf je topic beantwoord en je instellingen kan nakijken.
Probeer anders via de instellingen de cookies even te verwijderen en/of eventueel proxi server te deactiveren?
Groetjes,
Lorentz.
Groetjes,
Lorentz.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.