Skip to main content
Antwoord

Getrouwheidskorting

  • January 12, 2018
  • 3 reacties
  • 265 Bekeken

Reeds enige tijd geniet ik als (tevreden) Proximus-klant een getrouwheidskorting van 7,00 euro per maand. Nu is het echter al 4 maanden achter elkaar zo dat de korting in eerste instantie niet op de factuur wordt toegekend en ik er via een klacht achteraan moet gaan waarna het uiteindelijk wel wordt toegekend. Telkens wordt er me ook per e-mail bevestigd dat dit in het systeem actief staat voor x aantal tijd. Kan dit nagekeken en in orde gemaakt worden aub? Dank bij voorbaat.

Beste antwoord door tina.b

Beste,

Ik laat het even nakijken en hou je op de hoogte.

mvg, Tina
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Martin
  • January 12, 2018
Uw topic zal wel velen interesseren (net zoals gelijkaardige topic die op userbase loopt),
daarom mss interessant om eens mede te delen om welke samenstelling van pack het bij u gaat,
een oud pack of om een nieuw zoals Familus of Tuttimus....?

  • Auteur
  • January 13, 2018
Internet Comfort + TV. Oud pack dus.

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 16, 2018
Beste,

Ik laat het even nakijken en hou je op de hoogte.

mvg, Tina