Ik heb vorige jaar een korte periode Proximus internet en televisie gehad thuis, na de opzeg een brief gekregen dat de decoder en modem terug moesten. Waarop ik deze dan heb binnengebracht in het proximus center en nu krijg ik een factuur van 248 euro voor diezelfde modem en decoder ...
Kan dit via deze weg rechtgezet worden? Aangezien ik telefonisch maar in de wacht blijf hangen.....
Antwoord
Factuur decoder en modem
Beste antwoord door Martin
moest er op de lange duur geen reactie komen van Prox dan kun je altijd nog op deze manier klacht indienen.
surf naar > contacteer onze klantendienst .
- klik achtereenvolgens op: "Regel het meteen" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur"
> "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")
> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"
surf naar > contacteer onze klantendienst .
- klik achtereenvolgens op: "Regel het meteen" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur"
> "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")
> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >
Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
