Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Ook ik wens geen sms van 8826 te ontvangen. Deze morgen 2x een sm ontvangen van het nummer 8826 met de melding dat ik ingeschreven ben om voor 5, 99euro per week deel te nemen met juicy games, zelf heb ik nooit op deze site geweest. Ook werd het nummer 022900256 vermeld om uit te schrijven. Blijkbaar werd dit reeds aan mijn factuur toegevoegd. mijn nummer; 0474380797. groeten
Ik zoek in het forum naar "eurosport". De resultaten komen terug met de meest onmogelijke datums, veel van 1970, en dan de rest van duizenden jaren uit de toekomst. TV Overal voor PC released beste allemaal TV overal voor pc werd zonet released ga nu naar http://www.tvoveral.be veel kijkgenot mvg In: Proximus TV 56 5237 22 januari 6954 13:18
Ik wou graag mappen bijmaken op webmail omdat we met IMAP werken en zo alles in een keer kunnen verdelen na synchronisatie. Ik krijg echter telkens de boodschap dat er niet voldoende rechten zijn op de hoofdmap of omdat de mapnaam ongeldig is. De gebruikte mapnaam is 'Test'. Hoe los ik dit op?
Wat is het goedkoopste abonnement voor vaste lijn plus internet plus smart phone?
Ik wou gisteren een e ticket kopen via mijn abonnement voor de lijn maar dat ging niet ik moest naar 6000 nummer bellen maar dan kom ik in een onoverzichtelijk menu terecht dat ik niet wert hoe ik op het juiste zal komen Kan mij iemand aub helpen voor dit te veranderen
Beste Ik verhuis binnenkort van een huurappartement (met glasvezel-to-home) naar een ander huurappartement. Moet ik naast de bestaande (smart-tv)decoder nog iets anders meebrengen naar het nieuwe appartement? Modem kan niet zomaar ontkoppeld worden immers... Alvast bedankt P Maes
ik wil eens weten hoelang de verwerking duurt op de website proximus er loopt nog een bestelling daardoor kan ik mijn boedel niet anuleren het duur veel te lang twee ik vind het niet kunne dat ik twee keer moest bestellen ik heb hier in de website besteld voor mijn decorders ik ben naar de proximus centraal geweest daar zeggen ze dat het automatisch was geanuleerd en moest opnieuw bestelling dat heb ik gedaan ook zeer slecht dienstverlening
Waarom vraagt de installatie van de Proximus app (op Android) toegang tot mijn media files, foto's, etc. Wat is Proximus van plan met mijn bestanden? Graag een antwoord met het officiele Proximus standpunt.
Onlangs heb ik per ongeluk een aankoop gedaan in de App Store met Apple Id. Hiervoor heb ik Apple gecontacteerd, want het gaat over een App met jaarabonnement waar ik geen gebruik zal van maken en zij hebben deze betaling ongedaan gemaakt (zie bijlagen.) Nu zie ik echter dat hetzelfde bedrag opeens 2 x is aangerekend? Zij weten ook niet hoe dit komt. Nu ben ik toch een beetje in paniek, doordat zoals ik eerder zei ik nu 2 x iets aangerekend ben die ik nie gebruik én die geannuleerd is geweest. Ik heb Proximus al proberen bereiken via Facebook maar voorlopig geen antwoord.
Ik heb na 2 foute pogingen een juiste pukcode ingevoerd maar toestel (Samsung A3 2017) zegt dat verificatie mislukt is en ik kan alleen resetten naar fabrieksinstellingen. Nog iemand ervaring mee? Is er nog een mogelijkheid om niet alles kwijt te zijn? Txs!
Bij het raadplegen van gegevens GSM op myproximus, is bij het aanklikken van de herlaadgeschiedenis, volgende link zichtbaar : https://www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/My-usage__/overview/creditHistory?msisdn=0475xxxxxx ( cijfers zelf vervangen door x , ter info ) Maar de pagina blijft blank ... wat is hier aan de hand ?
Ik heb een nieuwe samsung s8 plus gsm gekocht. Als ik mobiel wil internetten dan gaat dit niet. Als ik wil internetten en de beginpagina ziet van skynet staat er offline. Ik heb al de gegevens ingevuld bij mobiele netwerken. Via wifi kan ik wel internetten. Ben er mee naar een proximus winkel geweest en daar konden ze me ook niet helpen. Weet iemand wat ik moet doen nu. Op mijn vorige gsm kon ik ook al niet mobiel internetten. Heb een pay and go kaartje. Alvast bedankt
Beste forumleden, Velen van u vroegen om de MyProximus app widget terug te voorzien op uw smartphone. Ons team werkt eraan en we willen graag uw feedback zodat deze nieuwe widget aan uw wensen voldoet. Hierbij enkele vragen die ons kunnen helpen bij het ontwerp van de widget: • Kiest u de interface van uw smartphone voor het hoofdscherm? Snelkoppelingen? Achtergronden? • Als de MyProximus-app zijn widget lanceert, welke informatie zou u dan willen zien? Uw verbruik? Uw actieve producten? Uw facturen? Andere suggesties? • Hoe vaak configureert u uw widgets (widgets toevoegen of verwijderen, enz.)? • Gebruikte u de widget van de oude versie van de MyProximus app? • Voor welke andere soorten toepassingen heeft u widgets? Als u nog andere suggesties heeft, aarzel dan niet om met ons contact op te nemen!
Elke dag start m'n TV (enkel geluid) verschillende malen op zonder tussenkomst. Recente aansluiting met Fiber. Enig idee hoe ik dit stop? Thx
Heb per ongeluk Fon+ geactiveerd... Hoe kan ik dit terug uitzetten?
beste , ik kan de opnames niet bekijken op mac. geprobeerd via safari, chrome, firefox. wat moet je doen om dit te laten werken. ook op ipad kan ik niet alle opnames gewoon bekijken?! waarom niet ?! bedankt Daniel
als ik de installatie wil uitvoeren, vraagt de tv de netwerkfrequentie van de provider. wat moet ik daar invoeren ?
Ik heb Pay&Go en heb nog meer als 7euro op mn belkrediet. Nu zou ik hiervan 4,99euro willen gebruiken voor 250MB voor 31 dagen (zie: https://nl.forum.proximus.be/telefonie-13/mobiel-netwerk-34343) Maar als ik dit probeer krijg ik voor een of andere reden dan de melding dat mijn belkrediet ontoereikend is. Een maand geleden heb ik dit ook nog gedaan en toen werkte het wel.
Hallo iedereen, ik stel al sinds enkele maanden vast dat het internet via wifi (6-7 MBPS) veel trager is dan het internet via Proximus Fon (36 MBPS). De snelheid is getest via speedtest.net. Ik dacht dat het aan de router lag, die vervangen is door het nieuwe, zwarte model, maar dit blijkt niet het geval te zijn. Het zou me verbazen dat ik via de Fon op een andere router zou komen te zitten. Iemand enig idee waaraan dit te wijten zou kunnen zijn. Groeten, en alvast bedankt!
Hallo , Ik heb een probleem bij mijn app als ik het opstart komt er altijd er is geen verbruik beschikbaar voor dit product en kan ik dus de app niet gebruiken heb van alles geprobeert zoals het verwijderen met 4g inloggen maar niks helpt kunnen jullie mij helpen a.u.b Alvast bedankt
Sinds vorig jaar rekent Proximus Boeket entertainment NL aan wat niet aangevraagd was. De eerste maanden werden er correties gedaan . Vanaf april rekenen jullie 9.95 aan een bejaarde persoon van 90 jaar die geen aanvraag gedaan heeft. Hoe wansmakelijk is dit. . Gaag had ik geweten waar ik hiervoor kan klacht indien.
Ik heb deze middag (rond 14:40 - 27/01/2018) gebeld naar de Proximus klantendienst. Ben ik doorverbonden aan een operator die mij zou 'helpen' met mijn vraag. Vroeg aan meneer waarom ik enkel 30 Mbps binnen krijg terwijl het vroeger 50 Mbps was. In plaats van dit op een normale manier uit te leggen, wordt er tegen mij met alle grofheid gezegd om naar een andere provider te overstappen als de snelheid mij niet beviel. Ik wou meneertje nog op de hoogte brengen van de hoge ping die ik binnen kreeg (300+ ms), maar meneertje vond het een beter idee om is op te hangen tegen mijn gezicht terwijl ik bezig was aan een uitleg. 10 minuten later met een andere operator gesproken, meneer heeft op een vriendelijke manier alles uitgelegd en een oplossing gevonden voor de hoge ping. Meneer heeft mij ook op de hoogte gebracht van dat de vorige operator het gesprek niet geregistreerd had. Makkelijk nietwaar? Met alle grofheid tegen een klant bezig zijn en ermee weg kunnen komen door het gesprek nie
Sedert enkele dagen werkt de app niet meer. Na het opstarten loopt de app dood. Ben ik alleen? Ofkent iemand de oplossing?
Hallo. Ik heb al sinds 12 januari een Mobilus S abonnoment maar dat werkt nogsteeds niet. Het base abonnoment waarvan ik het nummer wou behouden lukte eerst niet omdat er een fout klantennummer was gebruikt. Nu is mijn telefoonnummer 0487297320 volgens deze site http://www.crdc.be/crdcNLI/BrowserDefault.aspx?tabid=265 overgezet naar proximus maar ik kan nog niets doen met mijn abonnoment. Bellen, sms'en en mobiele data gebruiken lukt allemaal niet. Hopelijk kan het nu wel is opgelost geraken want op privebericht krijg ik geen antwoord. Mvg Jeroen
Worden er geen mails meer gestuurd in verband met de Premium Club? Vroeger (heel lang geleden) kregen we daar mails van, maar nu krijgen we niks meer. Als we bijvoorbeeld willen weten of er een nieuwe klantendag georganiseerd wordt, moeten we altijd zelf naar de site gaan kijken. Dat is toch niet normaal...??
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.