Skip to main content
Ik heb na 2 foute pogingen een juiste pukcode ingevoerd maar toestel (Samsung A3 2017) zegt dat verificatie mislukt is en ik kan alleen resetten naar fabrieksinstellingen.

Nog iemand ervaring mee? Is er nog een mogelijkheid om niet alles kwijt te zijn? Txs!
na twee foute pogingen is je pincode nog niet geblokkeerd denk ik en pas na de derde verkeerde poging, dus veronderstel ik dat het daarmee is dat je pukcode niet werkt!

Wanneer u de PIN code niet meer kent, is het best om 3 keer een foute PIN code in te geven.

Dan zal het toestel de PUK code vragen, en kunt u achteraf zelf uw nieuwe PIN code kiezen

Pin code kun je terugvinden op de kaart waar de sim uitgedrukt werd of ook via Myproximus

> http://proximus.be/login
Hallo Annemieke!



Kan je mij in een privébericht doorgeven over welk oproepnummer het gaat en welke PUK code u had ingevoerd?

Dan kijk ik het nodige voor je na.



Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.

Groetjes,

Wouter

Reageer