Mails in verband met Premium Club
Worden er geen mails meer gestuurd in verband met de Premium Club? Vroeger (heel lang geleden) kregen we daar mails van, maar nu krijgen we niks meer. Als we bijvoorbeeld willen weten of er een nieuwe klantendag georganiseerd wordt, moeten we altijd zelf naar de site gaan kijken. Dat is toch niet normaal...??
Hallo Carooke, in principe worden er nog steeds mails verstuurd ivm de Premium Club. Heb je jouw spamberichten nagekeken? Misschien komen ze daar binnen. Kan je ons via een privébericht jouw klantengegevens doorsturen, dan bekijken we even of er blokkering staat voor publiciteitmails van Proximus. Groetjes, Aziz
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.