Skip to main content

Mails in verband met Premium Club

  • January 19, 2018
  • 2 reacties
  • 214 Bekeken

carooke
Forum|alt.badge.img+1
Worden er geen mails meer gestuurd in verband met de Premium Club? Vroeger (heel lang geleden) kregen we daar mails van, maar nu krijgen we niks meer. Als we bijvoorbeeld willen weten of er een nieuwe klantendag georganiseerd wordt, moeten we altijd zelf naar de site gaan kijken. Dat is toch niet normaal...??
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • January 22, 2018
Hallo Carooke, in principe worden er nog steeds mails verstuurd ivm de Premium Club. Heb je jouw spamberichten nagekeken? Misschien komen ze daar binnen. Kan je ons via een privébericht jouw klantengegevens doorsturen, dan bekijken we even of er blokkering staat voor publiciteitmails van Proximus. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

carooke
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • January 27, 2018
Beste Aziz,
heb donderdag een privébericht gestuurd maar heb nog geen antwoord gekregen.
Groeten,
Caroline