ik wil eens weten hoelang de verwerking duurt op de website proximus
er loopt nog een bestelling daardoor kan ik mijn boedel niet anuleren
het duur veel te lang
twee ik vind het niet kunne
dat ik twee keer moest bestellen
ik heb hier in de website besteld voor mijn decorders
ik ben naar de proximus centraal geweest daar zeggen ze dat het automatisch was geanuleerd en moest opnieuw bestelling dat heb ik gedaan ook zeer slecht dienstverlening
Bladzijde 1 / 1
Hallo Mucki!
Onder welk klantennummer had je een bestelling uitgevoerd? Had je eveneens een bevestigingsmail ontvangen?
Kan je mij deze info doorsturen via een privébericht aub? Dan kijk ik het nodige voor je na. :)
Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.
Groetjes,
Wouter
Onder welk klantennummer had je een bestelling uitgevoerd? Had je eveneens een bevestigingsmail ontvangen?
Kan je mij deze info doorsturen via een privébericht aub? Dan kijk ik het nodige voor je na. :)
Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.
Groetjes,
Wouter
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.