Waarom vraagt de installatie van de Proximus app (op Android) toegang tot mijn media files, foto's, etc. Wat is Proximus van plan met mijn bestanden? Graag een antwoord met het officiele Proximus standpunt.
Bladzijde 1 / 1
Ludwig, ik heb dit even voor je nagevraagd bij onze ontwikkelaars en deze toestemming is nodig voor de module in de app die toelaat wanneer je met je toestel schud je de mogelijkheid hebt een screenshot van je scherm (lees: probleem) door te sturen naar Proximus.
De functie op de app noemt: 'Schud voor feedback'. Kan je gebruiken wanneer je bijvoorbeeld merkt dat je geen mobiel data verbruik te zien krijgt of andere bugs. Een printscreen is voor onze ontwikkelaars dan zeer handig!
Voila, mysterie ontrafeld!
De functie op de app noemt: 'Schud voor feedback'. Kan je gebruiken wanneer je bijvoorbeeld merkt dat je geen mobiel data verbruik te zien krijgt of andere bugs. Een printscreen is voor onze ontwikkelaars dan zeer handig!
Voila, mysterie ontrafeld!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.