Sinds vorig jaar rekent Proximus Boeket entertainment NL aan wat niet aangevraagd was. De eerste maanden werden er correties gedaan . Vanaf april rekenen jullie 9.95 aan een bejaarde persoon van 90 jaar die geen aanvraag gedaan heeft. Hoe wansmakelijk is dit. . Gaag had ik geweten waar ik hiervoor kan klacht indien.
Bladzijde 1 / 1
Beste Nicole, het spijt me dit te vernemen. Kan je het betrokken klantennummer via deze linkhttps://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 geven. Dan kijken we dit verder na. Groetjes Freya
Hallo Nicole,
bij nazicht, zie ik dat er op 25/01/2018 hieromtrent een dossier is aangemaakt voor je klacht. De bevoegde dienst zal dit verder nakijken en jou ook terugcontacteren hierover. Nog even afwachten.
Groeten,
Aw
bij nazicht, zie ik dat er op 25/01/2018 hieromtrent een dossier is aangemaakt voor je klacht. De bevoegde dienst zal dit verder nakijken en jou ook terugcontacteren hierover. Nog even afwachten.
Groeten,
Aw
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.