Onlangs heb ik per ongeluk een aankoop gedaan in de App Store met Apple Id. Hiervoor heb ik Apple gecontacteerd, want het gaat over een App met jaarabonnement waar ik geen gebruik zal van maken en zij hebben deze betaling ongedaan gemaakt (zie bijlagen.) Nu zie ik echter dat hetzelfde bedrag opeens 2 x is aangerekend? Zij weten ook niet hoe dit komt. Nu ben ik toch een beetje in paniek, doordat zoals ik eerder zei ik nu 2 x iets aangerekend ben die ik nie gebruik én die geannuleerd is geweest. Ik heb Proximus al proberen bereiken via Facebook maar voorlopig geen antwoord.
Bladzijde 1 / 1
Hallo Lisasccasier!
Helaas kunnen wij via dit kanaal geen afbeeldingen openen... :(
Kan je eventueel deze uitleg en afbeeldingen doorsturen via ons facebook kanaal? Je mag uiteraard naar mij refereren. :)
Groetjes,
Wouter
Helaas kunnen wij via dit kanaal geen afbeeldingen openen... :(
Kan je eventueel deze uitleg en afbeeldingen doorsturen via ons facebook kanaal? Je mag uiteraard naar mij refereren. :)
Groetjes,
Wouter
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.