Ik wou gisteren een e ticket kopen via mijn abonnement voor de lijn maar dat ging niet ik moest naar 6000 nummer bellen maar dan kom ik in een onoverzichtelijk menu terecht dat ik niet wert hoe ik op het juiste zal komen
Kan mij iemand aub helpen voor dit te veranderen
Bladzijde 1 / 1
Ter info: indien je de verkeerd optie gekozen hebt kunnen ze u altijd doorverbinden naar de juist dienst
Ik vermoed dat m-pay niet actief/geconfigureerd is
In principe kun je dit zelf verhelpen via
www.proximus.be - MyProximus (login) - Mijn producten - Bekijk en configureer mobiele opties - Diensten - + Px M-Pay
P.S. 6000 = 080022800
In principe kun je dit zelf verhelpen via
www.proximus.be - MyProximus (login) - Mijn producten - Bekijk en configureer mobiele opties - Diensten - + Px M-Pay
P.S. 6000 = 080022800
Beste, kan je via privébericht met volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken gsmnummer geven? Dan kijken we dit verder voor je na. Groetjes Freya
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.