Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Gisteren was ik een zeer misnoegde klant aangezien jullie zomaar de deurwaarder op me af stuurde, met een immens bedrag van 1400 EURO. Ik heb naar jullie klantendienst gebeld en niemand wou me helpen.. Vandaag doe ik nog een poging, en hoewel ik hem in het begin afgesnauwd heb, heeft hij het zich toch niet gelaten om me maar liefst 40 minuten lang te helpen en met resultaat! Indien jullie mensen zoals deze persoon overal zouden hebben, dan heb je geen enkele ontevreden klant meer! Ik wil je dan ook graag nogmaals bedanken voor de fantastische hulp! Mvg, Stefanie
Sinds donderdag zijn wij ook lid van de grote Proximus familie. Een vlotte overdracht van Telenet naar Proximus en dito aansluiting door de technieker. Deze avond hebben we de tv app geïnstalleerd op de tablet maar na het inloggen gebeurt er niets. Ik krijg steeds terug het inlogscherm. Hoe komt dit?
Ik heb zonet de nieuwe Proximus tv app gedownload, maar aanmelden lukt niet.. elke keer opnieuw zegt het: laad gegevens en vervolgens springt het weer op aanmelden.. inloggegevens zijn juist..
Beste, We zijn sinds deze week klant bij Proximus . Ik kan echter de tv app niet gebruiken op iPad en PC. Elke keer als ik wil inloggen ( gebruikersnaam en wachtwoord correct ingevuld) begint het aanmelden en plots keert het terug naar inlogscherm. Ik zie op het forum dat ik. Iet de enige ben deze problemen heb. Kan dit nagekeken worden aub? Mvg
Noch de app nog via de site kan ik het verbruik van mijn vrouw haar gsm zien? Zijn ondertussen al aan het overstappen sinds 23 december en nog steeds niet alles in orde , bij Telenet was ook niks opgezegd met als gevolg nog een maand daar ook mogen betalen....ondertussen is gsm van mijn vrouw eindelijk overgeschakeld , alleen kan ze na 3 weken nog steeds geen verbruik zien en staat gratis app ingesteld op Whatsapp terwijl bij aanvraag duidelijk Facebook was gevraagd??? Wat voor een geklungel is dit eigenlijk bij Proximus??? Heb ondertussen al meer dan 10x gebeld , 2 Proximus winkels bezocht en meerdere chatsessies gehouden met jullie medewerkers , steeds zelfde antwoord , het zal nu wel snel in orde komen , bah!!!!
Beste, Wij huren de recentste decoder voor Proximus TV. We moeten hem geregeld aan en uit zetten omdat proximus TV heel traag is en zelfs soms blokkeert. We wonen regio Ottergemsesteenweg 4xx en hier zou een 'snelle verbinding' mogelijk moeten zijn. De modem is ook de recentste die beschikbaar is. Weten jullie wat we nog kunnen doen? Niet tevreden, Mvg, Gert De Meyer
Bij 1 van onze setups hebben wij een bbox3 in bridged mode staan. Hierachter staat onze firewall. Hierachter het netwerk van de klant met oa telefooncentrale Deze setup werkt zoals het hoort. Wat niet werkt is de bbox3 uit bridgemode halen en alles full-nat zetten naar onze firewall werkt dit niet meer. Dus dit is geen optie. Het probleem is nu dat telkens proximus een update pushed voor de bbox3 er opnieuw moet langsgegaan worden bij de klant om deze bbox3 opnieuw in bridgemode te laten plaatsen. Is er een mogelijkheid om dit (deze reset?) te voorkomen? Zoja bij welke dienst moet ik hiervoor zijn om meer info te kunnen krijgen hieromtrent? Alvast bedankt!
Wanneer ik een opname afspeel dan heb ik gedurende 10 seconden geen reactie van de decoder. Ik bedoel dat ik dan 10 seconden zwart beeld heb en geen klank. Ik heb al een herstart gedaan. Eveneens de BBOX 3 al eens heropgestart. Op zich geen probleem om 10 seconden te moeten wachten, maar ik heb al jaren Proximus TV en dit probleem ik nog nooit gehad. Het is de laatste week dat ik dit probleem heb.
Iemand die me even kan uitleggen hoe ik M-pay activeer?
beste, aangezien de ontelbare pogingen om via de klantendienst iemand aan de lijn te krijgen probeer ik het via deze weg. wij zijn sinds kort klant bij Proximus en hebben de internet Maxi.deze zou normaal gezien een downloadsnelheid hebben van 100Mbps. ik krijg echter via wifi niet meer dan 30 mbps en via kabel niet meer dan 45 (!) mbps. zowel het gsm signaal en de 4g verbinding zijn even slecht, hier thuis amper bereik enzo. Ik hoop via deze weg wat hulp te krijgen en indien mogelijk een oplossing op het probleem. wij komen van telenet vanwege de prijs, maar als hier niks kan aan gedaan worden gaan wij gewoon terug naar Telenet. daar had ik ALTIJD bereik en een constante downloadsnelheid van 200mbps!
Beste. Na annulatie en verzetten van afspraak omwille van overlijden in familie staan de installateurs toch aan de deur. 4x contact gehad omdat nieuw simkaartje niet werkte. Lange wachttijden aan telefoon als je belt. .... Niet tevreden
Bij Ziggo in Nederland krijgen alle klanten drie extra kanalen Eurosport bij de Olympische Spelen. http://www.totaaltv.nl/nieuws/drie-extra-olympische-kanalen-eurosport-bij-ziggo/ Dit zou een mooie geste zijn van PX naar alle klanten toe.
Telkens ik will inloggen op de proximus tv app krijg ik de melding login of password invalid. Nochtans kan ik inloggen op MyProximus om mijn facturen enz te checken.
Ik stel vast dat mijn mobiel abonnement Mobile Start Bis is vervangen door Mobile 10 en hiervoor een hogere prijs wordt aangerekend. Toen ik dit net meldde aan de klantendienst kreeg ik als antwoord dat me dit reeds werd medegedeeld op mijn aanrekening van 10 november ll. Op deze aanrekening staan inderdaad 6 Tariefaanpassingen gemeld waaronder een gsm-abonnement aanpassing "Start 5". De niet bepaald klantvriendelijke dame aan de andere klant van de lijn wist me te vertellen dat deze aanpassing echter ook voor de formule Mobile Start Bis van toepassing is. Op mijn vraag waarom dit dan niet als zodanig werd vermeld wist ze me doodleuk te zeggen dat ik aan't muggenziften was. Ik blijf erbij dat op geen enkele aanrekening staat dat Start Bis niet meer van toepassing is of hetzelfde soort abo zou zijn als Start 5. Deze houding vind ik bijzonder spijtig en betreurenswaardig.
Hallo Een korte vraag: Proximus brengt glasvezel naar Gent, ze zeggen dat het 220mbps zal zijn, of zelfs 300 voor €10 per maand extra. Maar gaat het hier om Mega BYTES of BITS? Het is een groot verschil dat meestal niet duidelijk is. Sinds dat er 8 bits in 1 byte kunnen (ergens gelezen) is het vrij belangrijk om te weten waarover dat het gaat. Alvast bedankt
Regelmatig krijg ik volgend bericht terwijl ik mijn e-mails aan het checken of aan het schrijven ben. ----------------- Verbinding met server resmail-prd-imap-priv-ox-vip werd geweigerd of overschreed de toegestane tijd bij het maken van een verbinding. Probeer het alstublieft later nog een keer. ------------------- Wat betekent dit en hoe los ik dit op ?
Wij draaien sinds de overstap naar proximus nu 8 dagen een inkomstenverlies, doordat wij niet meer bereikbaar zijn voor klanten. Proximus slaagt er niet in mee te helpen naar een oplossing te zoeken, dus unizo ingeschakeld en klacht ingediend, maar ondertussen blijft het probleem. Wat denken de proximus medewerkers er hier van als ze enkele honderden € moesten afnemen van hun loon? Waarschijnlijk staat de vakbond er al voor 10€. Wij baden niet in de luxe een vast inkomen te krijgen op 1 datum per maand meteen gestort
Zijn er nog anderen die ingetekend hebben via zakenpartner van Proximus voor een abonnement op Tutimus met de promotie aankopen tv? En die na enkele maanden nog steeds niet ontvangen hebben? Die ontelbare telefoons én naar de 'vriendelijkste klantendienst ooit' gebeld hebben alsook met de transporteur Dynalogic (NL) en nog steeds geen stap vooruit zijn? Wel extreem hoge factuur ontvangen. Dat is het enige antwoord dat je wel ontvangt. En wekelijkse brieven dat ze met uw klacht bezig zijn. Wat een organisatie, niet te begrijpen. Er was er zelfs eentje op de klantendienst die mij zelfs het advies gaf om over te stappen naar de concurrentie. Mijn cv zou al direct klaar liggen mocht ik dat doen bij mijn werkgever.
Een aantal weken terug gebeld naar klantendienst dat verschillende bewoners in onze straat geen ontvangst meer hebben. Antwoord' wij zijn ervan op de hoogte er is een mast defect deze zal binnen 2 dagen hersteld zijn. Nu gaan we week 5in en nog steeds geen ontvangst. De vijfde week dat klanten me niet kunnen bereiken. Dus geen inkomsten door Proximus. Opnieuw gebeld en krijg als advies een mail te sturen naar billing. Waar je totaal niet terecht kan want de mail komt steeds terug. Dus sta met mijn rug tegen de muur. Dan maar verdere stappen ondernemen. Advocaat onder de arm nemen om een schadevergoeding te vragen voor verlies van inkomsten. Want zo kom ik geen meter verder. Ik ben echt teleurgesteld in de service naar de businessklanten toe, alsook de particuliere klanten hier als geburen. Ik hoop op een spoedig en correcteinterventie
Een vraagje: Ik werd eerder geselecteerd als tester voor de V6-decoder. Deze zou eind augustus opgestuurd worden. Maar nog steeds niks ontvangen of iets gehoord van een vertraging of zo. Wat is er aan de hand?
na meer dan 40 dagen na de aanvraag hebben we eindelijk gsm!!!!! ondertussen al 2 facturen ontvangen!!!! ongelooflijk welke service ik hier als nieuwe klant krijg,een instalatiefactuur nog voor de instalatie is gebeurd(inclu de plaatsingskost) 16 simkaarten ontvangen.......nu na 1 dag eindelijk bereikbaar te zijn op gsm zitten we al buiten ons tarief. na een telefoon(1u47 min wachttijd)krijg je dan te horen dat het normaal is dat je maar een beperkt aantal mb's krijgt omdat het het einde van de maand is maar wel de volle pot moet betalen. ik geloof niet dat deze nieuwe klant nog lang bij proximus blijft!!!
Na vele maanden van constante problemen omtrent niet-toegekende kortingen, 2 klantennummers, foute facturen, te vroege afsluiting na overschakeling naar andere provider, dacht ik eindelijk verlost te zijn van beslommeringen. Te vroeg gejuicht blijkbaar: de laatste factuur werd wel gecrediteerd maar nu moet ik blijkbaar om het bedrag in mijn voordeel nog eens komen smeken want: "het bedrag wordt afgetrokken van een volgende aanrekening" Mijn God ik hoop dat er geen meer komt want we hebben alles stopgezet bij Proximus. Nu moet ik nog eens bellen naar die klantendienst waar men nooit van iets weet, nooit ziet dat ik ondertussen al tig keren heb gebeld. Ik heb veel geduld gehad. Uiteindelijk beloofde men mij ook nog eens 30 euro omdat men ons te vroeg had afgesloten maar die staat ook nog niet op onze creditnota. Beloven, beloven, beloven en ondertussen gewoon hopen dat de klant het beu wordt en alles zo zal laten. Ik hoop snel mijn bedrag in mijn voordeel op mijn rekening te ontva
Mijn moeder heeft een nieuwe gsm met een bijhorende nieuwe simkaart. Ze HAD al een abonnement lopen bij Proximus. Ze wilt haar nieuwe 'simkaart' activeren en koppelen aan haar huidige abonnement. We bellen naar de klantendienst, een man aan de lijn zegt het in orde te maken, en dat we alsnog de kaart moeten identificeren (wat al vreemd is aangezien het een abonnement betreft). Achteraf blijkt dat het NIET in orde is, en de nieuwe sim is NIET gekoppeld aan haar huidige abonnement. We bellen terug, moeten eerst al bijna een uur wachten, en als er dan uiteindelijk iemand aan de lijn komt, een vrouw deze keer, begint die ineens allerhande dingen te vertellen die niet juist zijn, en niks te maken hebben met onze vraag. Ze wilt eerst een nieuw abo activeren voor mijn moeder, en het duurt 10minuten om haar duidelijk te maken dat ze reeds een abo heeft. Dan zegt ze dat de klantendienst geen sim kaarten 'kan' koppelen. Alweer 5-10 minuten om haar duidelijk te maken dat een collega van haar net
Beste, De Proximus app werkt nog steeds niet bij ons, sinds we bij jullie klant zijn gingen ze dit in orde brengen maar werkt nog steeds niet! Ik moet mij toch gewoon aanmelden met MyProximus ?
23/01 aanvraag voor overstap gedaan, op 24/01 werden de gsm's al overgezet. Op 29/01 zou een technieker langskomen. Toch hadden we meteen het probleem dat we de gsm's op kantoor niet meer konden gebruiken voor bellen evenals gebeld te worden. Dus de aansluiting moest vlug gaan aangezien we niet meer bereikbaar zijn voor klanten. met extender ging het ook bij telenet. Meteen gemeld dat de lassers ook diende te komen. Volgens proximus geen probleem, wacht op technieker. Technieker kwam langs "ik kan hier niets komen doen, de lassers moeten komen". Al dagen wacht ik op een afspraak met de lassers! Niemand kan antwoord geven wanneer? Krijg je steeds te horen "moeten vergunningen aanvragen etc". Blijkbaar is het op dit ogenblik te makkelijk, straat ligt open proximus moet kabels van bestaande klanten herstellen, wat blijkbaar wel binnen de 24 uur kan! Ga je naar de lassers die in straat bezig zijn, krijg je het antwoord dat ze wel tijd hebben, maar een order moeten hebben, weer bellen "neen
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.