Vraag

Proximus TV app

  • 30 January 2018
  • 10 reacties
  • 163 Bekeken

Beste,
De Proximus app werkt nog steeds niet bij ons, sinds we bij jullie klant zijn gingen ze dit in orde brengen maar werkt nog steeds niet! Ik moet mij toch gewoon aanmelden met MyProximus ?

10 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hey Niels, ik had je vorig bericht reeds beantwoord op dit topic.
Kan je eens opnieuw proberen? Dit zou reeds moeten werken. Sluit de app wel volledig af en start deze opnieuw op. Je hebt het toch over de Proximus TV app he?
Ja die app, werkt nog steeds niet, ook al alles afgesloten! Of gebruik ik fout wachtwoord en of gebruikersnaam?
Reputatie 7
Badge +6
Welke login gebruik je? Kan je me via privébericht even je emailadres doorsturen welke je ervoor gebruikt? Kan je de app ook eens volledig verwijderen en opnieuw installeren? Werkt het nu wel?
niels.xxxxnt@gmail.com
De login van myproximus

[Edit ThomasP: emailadres verborgen]
Reputatie 7
Badge +6
Deze zou moeten werken. Kan je de app eens volledig verwijderen en opnieuw installeren?
Net gedaan en werkt niet
Zou je mijn gebruikersnaam eens kunnen doorsturen en wachtwoord? Maar normaal klopt alles
Reputatie 7
Badge +4
Je login is het emailadres die je doorgaf. Het paswoord kan je via MyProximus gaan wijzigen.
Beste,

Bij ons werkt deze ook nog niet. In mijn account alles gaan nakijken en blijkt toch gelinkt te zijn. Ook meerdere malen opnieuw geïnstalleerd maar geen effect...
Reputatie 6
Badge +3
Dag Anouck, kan je even je login van MyProximus bezorgen via privé bericht en ook je klantennnummer? Groeten, Jimmy
Privébericht sturen: klik hier

Reageer