Antwoord
Diensten
23/01 aanvraag voor overstap gedaan, op 24/01 werden de gsm's al overgezet. Op 29/01 zou een technieker langskomen. Toch hadden we meteen het probleem dat we de gsm's op kantoor niet meer konden gebruiken voor bellen evenals gebeld te worden. Dus de aansluiting moest vlug gaan aangezien we niet meer bereikbaar zijn voor klanten. met extender ging het ook bij telenet. Meteen gemeld dat de lassers ook diende te komen. Volgens proximus geen probleem, wacht op technieker. Technieker kwam langs "ik kan hier niets komen doen, de lassers moeten komen". Al dagen wacht ik op een afspraak met de lassers! Niemand kan antwoord geven wanneer? Krijg je steeds te horen "moeten vergunningen aanvragen etc". Blijkbaar is het op dit ogenblik te makkelijk, straat ligt open proximus moet kabels van bestaande klanten herstellen, wat blijkbaar wel binnen de 24 uur kan! Ga je naar de lassers die in straat bezig zijn, krijg je het antwoord dat ze wel tijd hebben, maar een order moeten hebben, weer bellen "neen meneer wij kunnen dat niet doorgeven"!
Beste antwoord door AkiW
Hallo,
bij nazicht, zie ik dat er momenteel reeds een dossier geopend is hiervoor. De bevoegde dienst doet de opvolging en zal u ook spoedig terugcontacteren hierover. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Groeten, Aw
bij nazicht, zie ik dat er momenteel reeds een dossier geopend is hiervoor. De bevoegde dienst doet de opvolging en zal u ook spoedig terugcontacteren hierover. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Groeten, Aw
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

