Ik stel vast dat mijn mobiel abonnement Mobile Start Bis is vervangen door Mobile 10 en hiervoor een hogere prijs wordt aangerekend. Toen ik dit net meldde aan de klantendienst kreeg ik als antwoord dat me dit reeds werd medegedeeld op mijn aanrekening van 10 november ll. Op deze aanrekening staan inderdaad 6 Tariefaanpassingen gemeld waaronder een gsm-abonnement aanpassing "Start 5". De niet bepaald klantvriendelijke dame aan de andere klant van de lijn wist me te vertellen dat deze aanpassing echter ook voor de formule Mobile Start Bis van toepassing is. Op mijn vraag waarom dit dan niet als zodanig werd vermeld wist ze me doodleuk te zeggen dat ik aan't muggenziften was. Ik blijf erbij dat op geen enkele aanrekening staat dat Start Bis niet meer van toepassing is of hetzelfde soort abo zou zijn als Start 5.
Deze houding vind ik bijzonder spijtig en betreurenswaardig.
Antwoord
Automatische Overschakeling naar Mobile 10
Beste antwoord door LorentzV
Dag hughess,
Het GSM abonnement dat jij hebt is het abonnement dat vermeld werd in de prijswijziging: Mobile Start 5 bis is het abonnement dat in de wijziging aangegeven werd als Start 5, wat nu een Bizz Mobile 10 is. Op het document werd ook aangegeven dat dit voor jouw profiel van toepassing is met "Uw gsm-abonnement Start 5 wordt vervangen door Mobile 10 (prijzen incl. btw)"
M_016 is geen geregistreerde Proximus medewerker en is gewoon een Forum lid dat leden graag helpt met het zoeken naar antwoorden.
Groetjes en geniet nog van jouw dag
Lorentz.
Het GSM abonnement dat jij hebt is het abonnement dat vermeld werd in de prijswijziging: Mobile Start 5 bis is het abonnement dat in de wijziging aangegeven werd als Start 5, wat nu een Bizz Mobile 10 is. Op het document werd ook aangegeven dat dit voor jouw profiel van toepassing is met "Uw gsm-abonnement Start 5 wordt vervangen door Mobile 10 (prijzen incl. btw)"
M_016 is geen geregistreerde Proximus medewerker en is gewoon een Forum lid dat leden graag helpt met het zoeken naar antwoorden.
Groetjes en geniet nog van jouw dag
Lorentz.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
