Skip to main content
Vraag

Proximus TV zeer traag (en zelfs blokkeren)

  • January 31, 2018
  • 5 reacties
  • 1125 Bekeken

Beste,

Wij huren de recentste decoder voor Proximus TV. We moeten hem geregeld aan en uit zetten omdat proximus TV heel traag is en zelfs soms blokkeert. We wonen regio Ottergemsesteenweg 4xx en hier zou een 'snelle verbinding' mogelijk moeten zijn. De modem is ook de recentste die beschikbaar is. Weten jullie wat we nog kunnen doen?
Niet tevreden,
Mvg,

Gert De Meyer
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Martin
  • January 31, 2018
Heb je draadloze toestellen staan mss tussen je bbox modem en decoder.
PS: je minimum snelheid van je verbinding kan je hier natrekken > http://proximus.be/internetsnelheid
zie ook :
*️⃣https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_trouble_global_w2d/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/tv-problemen/geen-internet-of-tv-onze-tips.html
*️⃣ https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_tvtrouble/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/tv-problemen/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html
*️⃣ http://proximus.be/happyhouse

  • Auteur
  • Apprentice
  • January 31, 2018
Beste,

Bedankt voor het snelle antwoord. Er zijn geen draadloze toestellen tussen modem en decoder. Ik kijk de links na.

  • Auteur
  • Apprentice
  • January 31, 2018
Volgens de snelheidsmeter van Proximus is er niets aan de hand. Is Proximus TV dan echt zo traag? Hier ligt een snelle verbinding, wat moet het dan niet zijn bij mensen met een tragere verbinding?!

Martin
  • January 31, 2018
't is te zien wat je bedoelt met traag maar als hij ook blokkeert is dit niet normaal natuurlijk.
heb je al eens je toestellen herstart zoals beschreven hier>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_tvtrouble/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/tv-problemen/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • February 1, 2018
Dag Gert, met je lijn zelf is inderdaad alles in orde. Ik stel voor dat we eens de decoder omruilen naar een recenter type. Kan ik via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 je gsm nummer krijgen alsook het nummer van een ups punt in je buurt? https://www.proximus.be/eservices/en/jsp/dynamic/KPL MVG, Wim