Beste,
Wij huren de recentste decoder voor Proximus TV. We moeten hem geregeld aan en uit zetten omdat proximus TV heel traag is en zelfs soms blokkeert. We wonen regio Ottergemsesteenweg 4xx en hier zou een 'snelle verbinding' mogelijk moeten zijn. De modem is ook de recentste die beschikbaar is. Weten jullie wat we nog kunnen doen?
Niet tevreden,
Mvg,
Gert De Meyer
Bladzijde 1 / 1
Heb je draadloze toestellen staan mss tussen je bbox modem en decoder.
PS: je minimum snelheid van je verbinding kan je hier natrekken > http://proximus.be/internetsnelheid
zie ook :
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_trouble_global_w2d/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/tv-problemen/geen-internet-of-tv-onze-tips.html
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_tvtrouble/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/tv-problemen/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html
http://proximus.be/happyhouse
PS: je minimum snelheid van je verbinding kan je hier natrekken > http://proximus.be/internetsnelheid
zie ook :
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_trouble_global_w2d/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/tv-problemen/geen-internet-of-tv-onze-tips.html
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_tvtrouble/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/tv-problemen/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html
http://proximus.be/happyhouse
Beste,
Bedankt voor het snelle antwoord. Er zijn geen draadloze toestellen tussen modem en decoder. Ik kijk de links na.
Bedankt voor het snelle antwoord. Er zijn geen draadloze toestellen tussen modem en decoder. Ik kijk de links na.
Volgens de snelheidsmeter van Proximus is er niets aan de hand. Is Proximus TV dan echt zo traag? Hier ligt een snelle verbinding, wat moet het dan niet zijn bij mensen met een tragere verbinding?!
't is te zien wat je bedoelt met traag maar als hij ook blokkeert is dit niet normaal natuurlijk.
heb je al eens je toestellen herstart zoals beschreven hier>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_tvtrouble/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/tv-problemen/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html
heb je al eens je toestellen herstart zoals beschreven hier>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_tvtrouble/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/tv-problemen/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html
Dag Gert, met je lijn zelf is inderdaad alles in orde. Ik stel voor dat we eens de decoder omruilen naar een recenter type. Kan ik via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 je gsm nummer krijgen alsook het nummer van een ups punt in je buurt? https://www.proximus.be/eservices/en/jsp/dynamic/KPL MVG, Wim
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.