Skip to main content
Antwoord

V6 decoder nog niet ontvangen

  • September 5, 2017
  • 18 reacties
  • 637 Bekeken

Forum|alt.badge.img
Een vraagje:
Ik werd eerder geselecteerd als tester voor de V6-decoder.
Deze zou eind augustus opgestuurd worden. Maar nog steeds niks ontvangen of iets gehoord van een vertraging of zo.
Wat is er aan de hand?

Beste antwoord door ThomasP

Hey Nikerkieke, mocht je de info nog niet vernomen hebben via dit parallel topic.

Dag Uniek, de V6 test heeft wat vertraging opgelopen. Er wordt in de loop van deze week een communicatie over gestuurd.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

18 reacties

Martin
  • September 5, 2017
inderdaad er is een maand vertraging

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Rising star
  • September 5, 2017
Thx Martin.
Waar kan ik die info over de vertraging vinden?

Martin
  • September 5, 2017
Daaromtrent worden en werden er al mails verstuurd.

  • Apprentice
  • September 29, 2017
Al meer nieuws over de decoder?

Martin
  • September 29, 2017
Zoals je weet is geduld een zeer mooie deugd 😉

  • Apprentice
  • September 29, 2017
Heb thans geen enkel mail gehad omtrent de vertraging hoor 😞

Martin
  • September 29, 2017
dat zal weinig uitmaken volgens mij want deze die wel één gehad hebben,
hebben verder ook nog geen nieuws gehad, dus nog wat geduld denk ik.

Alexander
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • September 29, 2017
Zoals je weet is geduld een zeer mooie deugd 😉

Bij Proximus moet men eenmaal geduld hebben als een paard. 😃

  • Apprentice
  • September 29, 2017
Zoals je weet is geduld een zeer mooie deugd 😉

Bij Proximus moet men eenmaal geduld hebben als een paard. 😃
Zoals je weet is geduld een zeer mooie deugd 😉

Bij Proximus moet men eenmaal geduld hebben als een paard. 😃
Zoals je weet is geduld een zeer mooie deugd 😉


Dat had ik intussen al gemerkt ja 😉 dat is reeds duidelijk ;)
Bij Proximus moet men eenmaal geduld hebben als een paard. 😃

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • Antwoord
  • October 3, 2017
Hey Nikerkieke, mocht je de info nog niet vernomen hebben via dit parallel topic.

Dag Uniek, de V6 test heeft wat vertraging opgelopen. Er wordt in de loop van deze week een communicatie over gestuurd.

  • Apprentice
  • October 3, 2017
Heb inderdaad nog niets vernomen. bedankt alvast voor de link naar topic

Martin
  • December 1, 2017
Blijkbaar zijn er toch al testers die de V6 al ontvangen hebben
>
https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/proximus-tv-v6-decoder-dns-probleem-41782

©️

  • Apprentice
  • December 1, 2017
Straf!! Hier nog steeds geen box of nieuws o tvangen

Martin
  • December 1, 2017
Mss zullen we net zoals Minister De Croo vraagt aan proximus om niet alleen jobstudenten van eigen personeel (of familie) aan te nemen ook moeten vragen dus om niet alleen eerst V6'en aan familie van hun personeel te leveren om uit te testen 😉 😃😄

PS: weeral iets voor De Croo > 🎯 🤔 🤓

  • Apprentice
  • December 1, 2017
😂

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • December 1, 2017
Hey Nikerkieke, heb net ook je bericht gelezen op ander topic over de V6.

Nikerkieke, de V6 decoder is momenteel nog niet in publieke test. Deze test, waarvoor er hier op het forum inschrijvingen van waren en je een uitnodiging hebt ontvangen, is uitgesteld. Voorlopig is er nog geen nieuwe datum gekend.
Er is wel een test binnen Proximus werknemers. Dit is waarover het in deze topic gaat. De reden dat dit zo gebeurd is zodat we zeker zijn dat we een goede en stabiele software hebben vooraleer we een grotere test doen bij klanten.

jdm_01
Forum|alt.badge.img+3
  • Motivator
  • January 31, 2018
Vandaag V6 ontvangen, test kan beginnen.
Aansluitingen idem aan V5c, behalve de analoge audio uitgang is nu een ander kabeltje, van jack 3,5 mm naar cinch rood/wit (tulp) of een digitale optische verbinding.

Martin
  • January 31, 2018
Veel testplezier en haal er de bugs maar uit ☺️