Skip to main content

Proximus TV - V6 decoder - DNS probleem

  • December 1, 2017
  • 6 reacties
  • 627 Bekeken

Bij de installatie en configuratie van de nieuwe V6 decoder komt er steeds 'Cannot connect DNS' en de cyclus van software installatie herbegint opnieuw.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • December 1, 2017
Beste,

Kan je via privé bericht je lijnnummer geven?

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Dank je

Martin
  • December 1, 2017
Hallo Jean-PaulS,

Is de nieuwe V6 decoder dan al uit gekomen voor de proximus klanten??
ik dacht dat het eerst de testgroep was die er ene ging ontvangen?

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • December 1, 2017
Dat is ook zo Martin. De V6 decoder is momenteel nog niet commerciëel beschikbaar.

  • Apprentice
  • December 1, 2017
Straf! Ik ging ook eentje ontvangen om te testen en tot de dag van vandaag nog geen gehad alsook nog geen nieuws wanneer ik hem zou ontvangen

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • December 1, 2017
De V6 decoder is momenteel nog niet in publieke test. Deze test, waarvoor er hier op het forum inschrijvingen van waren en je een uitnodiging hebt ontvangen, is uitgesteld. Voorlopig is er nog geen nieuwe datum gekend.
Er is wel een test binnen Proximus werknemers. Dit is waarover het in deze topic gaat. De reden dat dit zo gebeurd is zodat we zeker zijn dat we een goede en stabiele software hebben vooraleer we een grotere test doen bij klanten.

Martin
  • December 1, 2017
De Croo heeft dan toch gelijk 😄