Skip to main content
Antwoord

V6 decoder

  • October 2, 2017
  • 6 reacties
  • 1884 Bekeken

Wanneer ontvang ik als geselecteerde tester voor de nieuwe decoder meer info over hoe en wanneer ik deze ga ontvangen?

Beste antwoord door ThomasP

Dag Uniek, de V6 test heeft wat vertraging opgelopen. Er wordt in de loop van deze week een communicatie over gestuurd.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • Antwoord
  • October 2, 2017
Dag Uniek, de V6 test heeft wat vertraging opgelopen. Er wordt in de loop van deze week een communicatie over gestuurd.

  • Apprentice
  • October 10, 2017
Dag Uniek, de V6 test heeft wat vertraging opgelopen. Er wordt in de loop van deze week een communicatie over gestuurd. Al meer nieuws ?

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • October 10, 2017
Helaas niet. Vorige week vrijdag is de communicatie verzonden maar tot op heden hebben we nog geen nieuwe datum. Zodra deze er is, zal er een nieuwe communicatie worden verstuurd met meer info.

Martin
  • October 10, 2017
Volgens mij veel beter dat ze eerst zelf alles op voorhand goed uittesten, want er zullen dan nog wel problemen/bugs overblijven voor de testers 🤔

  • Apprentice
  • February 9, 2018
Ik heb vandaag de nieuwe decoderV6 getest en als ik mijn opnames wil bekijken zie ik, zoals gewoonlijk, alle titels staan en als ik er 1 wil bekijken krijg ik de volgende melding: fout SPC_4 de HD is niet geactiveerd of u hebt geen abonnement meer op dit kanaal. Wat nu?

Martin
  • February 9, 2018
Heb je meerdere decoders op je lijn geregistreerd staan mss want je kan hier controleren hoeveel decoders je lijn in HD aankan:
> https://www.proximus.be/nl/id_cr_tvcheck/particulieren/producten/proximus-tv-abonnement/beschikbaarheid-van-proximus-tv.html