Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord in 2018 was
Recent actief
Beste, Ik slaag er op geen enkele manier in om iemand te bereiken die mij kan helpen met een dossier dat vast zit. Het dossier zit geblokkeerd bij de technische dienst. Niemand kan mij door verbinden of mij een telefoonnummer bezorgen. Niemand kan mij door verbinden met een verantwoordelijke die zou kunnen helpen. Ik ben ten einde raad.
Werd telefonisch gecontacteerd door een proximus medewerker ( eigenlijk zouden we die ook een 15 tal minuten aan de telefoon moeten laten "hangen" alvorens op te nemen... ) om een ander abonnement aan te bevelen (tv en internet) Dit zou me meer mogelijkheden geven en goedkoper uitvallen. Ging hier mee akkoord en er kwam later een technieker langs om de modem te vervangen, waarbij hij oude modem meenam. Tot hierver alles ok. Later kreeg ik een sms bericht om te melden dat ik de oude modem moest binnenbrengen omdat deze anders zou aangerekend worden. Na een telefoontje ( met beruchte wachttijd) werd me gegarandeerd dat ze dit gingen regelen, vermits de modem door de technieker meegenomen werd. Nu opnieuw een sms ontvangen met de boodschap dat als de modem niet voor 11.02 binnengeleverd is er een boete zal volgen..... opnieuw gebeld (05/02) nu zei men mij dat dit geen probleem was en ik maar moest afwachten tot ik een factuur kreeg hiervoor en dan moest ik maar terugbellen, dan zou
Beste, ik heb sinds jaren een abonnement van het type Smart 45 en zou graag de exacte voorwaarden kennen. Ik vind deze niet terug in MyProximus en ook niet via google. Kan iemand mij helpen? Alvast hartelijk bedankt Met vriendelijke groeten, Johan
Ik heb geen beeld op tv. " weak signal". Ik heb alles herstart, alle kabels gecontroleerd maar alles lijkt in orde. Op jullie site zeggen jullie , na controleren van de lijn, dat alles in orde is. Hoe komt het dan dat ik hier zonder beeld zit? Volgens jullie website is er technische ondersteuning 7/7? Waar kan ik deze in godsnaam bereiken want het enige dat ik krijg is een link op mijn gsm met net hetzelfde als op jullie site. Niks, nada hulp dus.
telkens ik de gids raadpleeg staat er een programma op. bv Nieuws. Doch als ik effectief kijk is het volgende programma - al even - bezig. Aldus niet het nieuws.Dit is reeds geruime tijd zo. Alles al geprobeerd wat je ook maar zou kunnen doen. Hebben jullie een oplossing?
Hoe krijg ik terug toegang als men wachtwoord en puk kwijt ben van mijn gsm?
Ik heb een b-box 3V+ modem en twee TV-decoders V5 Compact (Technicolor). Met een van de decoders (de tweede) heb ik geen problemen, alles werkt normaal. De eerste is eens uitgevallen ('geen verbinding met netwerk') uitschakelen en weer inschakelen, resetten, enz hielp niets. Ook het resetten van de b-box bleef zonder resultaat en daarvoor is er gisteren uiteindelijk een technieker van Proximus naar mij thuis gekomen. Na wat proberen en zoeken werkt deze decoder terug, maar niet 100% normaal. Een oorzaak van de panne heeft hij niet kunnen vinden. Ook als ik inlog op m'n modem (b-box 3V+) met het IP nummer en de usercode zag ik de eerste 24 uur de decoder niet in de lijst onder 'Ethernet'. Pas sinds vandaag 11 uur staat deze weer in de lijst. Op de b-box is ook een switch (D-Link, DES-1005D 10/100 fast ethernet switch) aangesloten (waarop mijn PC en Printer aangesloten zijn), een access point (Silvercrest Wifi Range Extender SWV 733 A2) en een PLC-adapter Wi-Fi extender van Proximus.
serieopnames annuleren lukt niet. Ook na decoder reboot/reset/stroomloos te zette.
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/kijk-gratis-onbeperkt-voetbal-op-10-en-11-maart-via-play-sports/ Ik wil vooral graag 1 specifieke match kijken vandaag. Kan dat bij ons?
Geraak opnieuw niet meer op de proximus tv app. Iemand die kan helpen?
Na zoveelste keer werd mijn bestelling weer niet geleverd de ene keer omdat dynalogic langs komt waneer hun goesting hebben 2 de keer omdat volmacht die gegeven was niet voldoende was 3 keer omdat hun scanner machine kapot is jaaa jo zo blijven ze wel aan de gang en elke keer als er een nieuwe afspraak gemaakt moet worden gaan er weer weken over heen echt en als je belt met zo n klacht ja wij kunnen dit niet dat niet als ik terug kijk op de afpraken dat dynalogic zou langs komen zouden ze me nu als zeker 5 keer geleverd moeten hebben echt MENSEN ALS JE IETS VIA PROXIMUS DOET GAA DA BIJ DE WINKEL VAN PROXIMUS ZELF DOEN WANT EER DAT HUN KOMEN LEVEREN ZIE JE DE WEKEN VOORBIJ VLIEGEN! Nooit meer!
Twee jaar geleden logde ik met mijn Vista laptop in aan de kust regelmatig in op het Fon systeem . Nu lukt me dat niet meer, blijkbaar zou het nu Proximuswifi heten, ik heb zowat alles gepobeerd, maar zonder resultaat . Hoe moet het nu ?
Gratis bekijken van laatste Proleague en andere voetbal Matchen op 10 en 11 maart ( gratis aangeboden door Telenet) voor gewone TV klanten..
Gisteren ontving ik, tot mijn verbazing, een e-mail van Proximus met een nieuw paswoord voor mijn 'My Proximus' account. Vandaag stel ik vast dat mijn pack internet comfort ONGEVRAAGD gewijzigd werd naar Familus. Met welk recht voert Proximus dergelijke wijziging zonder enige communicatie uit???? Heb dit ook via privé bericht gemeld.
Ik had een Familus maar schakelde, aangezien we de telefoonlijn niet gebruiken, over op Internet + TV. Via mijn werkgever kan ik een korting krijgen, maar enkel als er in het pack een Internet Maxi zit. Bij Familus was dit zo, maar bij Internet + TV is dit blijkbaar een Internet Comfort. Kan ik ook gewoon een Internet Maxi gecombineerd met TV krijgen?
Beste Proximusteam, Ik zal u nog even: - alle niet gemaakte of veel te laat gemaakte afspraken - alle gebrek aan info - alle data van niet nagekomen afspraken - alle mislukte pogingen tot installatie wegens het slecht of niet doorgeven van mijn gegevens aan enerzijds de technieker (internet en tv) anderzijds de koerierdienst (mijn gsm-toestel) - ... besparen en tot de point komen. Op 11 september vroeg ik mijn switch aan van Telenet naar Proximus wegens verhuis (er ligt geen Telenet in de appartementsblok). Vandaag heb ik nog steeds geen énkele dienst mogen ontvangen. Hierbij komt dat ik reeds 2 dagen verlof nam om thuis te kunnen zien op het moment van uw levering, maar op beide dagen niemand is komen opdagen (verkeerde adres doorgegeven, nadat ik 3x naar jullie gebeld heb om mij er van te vergewissen dat het juiste adres nu wel degelijk was doorgeven). Mijn vooruitzichten zijn nu: komende zaterdag (misschien) een GSM-toestel. Op 7 november (misschien) internet en tv. E
Dit is nu de 4de keer dat de facturen elke maand opnieuw en opnieuw onjuist toekomen. Telkens moet ik bellen om die in orde te brengen. Ik heb wel betere dingen te doen dan een uur in de wachtlijn te zitten. Kunnen jullie mij hieromtrent contacteren aub?
Ik heb momenteel zowel een: 1. vaste Proximus telefoonlijn 2. privé Proximus pay&go kaart 3. zakelijk Proximus mobiel abonnement Beide sim-kaarten van punten 2. en 3. zitten in dezelfde dual-sim smartphone. Nu wil ik via MyProximus mijn verbruik kunnen opvolgen. Dit lukt me voor de vaste Proximus telefoonlijn. Doch: 1. het is onmogelijk mijn Proximus Pay & Go kaart hieraan te linken. De enige mogelijke oplossing vond ik in het aanmaken van een 2e nodeloos email-adres om te kunnen linken aan een 2e MyProximus account. Doch als je dan het verbruik wil checken, moet je steeds af- en aanloggen met verschillende MyProximus account. Voor mijn zakelijk nummer zou ik dan bovendien nog een 3e nodeloos email adres moeten aanmaken om te kunnen linken aan een 3e MyProximus account. Zeer omslachtig en onnuttig om 3 MyProximus logins te hebben en beheren en dan bovendien nog eens 3 verschillende email adressen nodig te hebben !! 2. Bovendien bestaat de mobile WIDGET voor MyPro
Zit met 2 locaties waar ik NAT Loopback wil gebruiken, en waar de technicolor box zich bevindt werkt alles wel naar behoren maar niet bij de Sagem. Volgens cutomer support is het onmogelijk om via de telefoon een omwisseling te doen tussen 2 types, omdat het systeem altijd hetzelfde type terug geeft. Mogelijk lukte dit wel fia het forum werd mij meegedeeld. Bij deze iemand een idee hoe een Sagem BBox 3v+ om te wisselen in de Technicolor versie?
Hallo, Ik had gisterenavond 2 opnames geprogrammeerd namelijk: op vrt een OUTLANDER start om 22 uur 30 op BBC on REQUIEM start om 22 uur 00. Vanmorgen gekeken en outlander is opgenomen op harde schijf 120 minuten. Requiem is opgenomen op korte termijn maar enkel 32 dagen beschikbaar ipv 60 dagen. korte termijn geeft als opgenomen 4 items en 95% vrij. Is er ergens iets fout gelopen?? Mijn decoder is een V5 met harde schijf. Mvg, Raoul
Beste Sinds kort wordt m'n affinity program niet meer toegepast op m'n pack. Dit terwijl er niets gewijzigd werd. Ben je verplicht om te veranderen naar zo'n "mus-pack"? Mvg
Hallo. Ik heb vanaf gisteren proximus tv en wil juist proximus tv opzetten maar komt op te staan dat dit niet geactiveerd is. Hoe kan ik dit oplossen want vind het op myproximus nergens terug. Bedankt
Hallo, Ik ben sinds gisteren klant bij PROXIMUS en wil nu de TV App activeren maar krijg voortdurend de melding "De accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe om de applicatie te gebruiken" Wat doe ik verkeerd? Grtz
Dag iedereen Sins kort Proximus gebruiker en ook met nieuwe TV..... op die TV is geen hoofdtelefoon aansluiting en ik vroeg mij of dit kan via de decoder V5 compact? Ben hier compleet een leek in....Alvast bedankt voor een antwoord
Waarom kan ik via mijn Proximus internet verbinding geen yelo tv van telenet bekijken ?? Ik koop via jullie alleen een internetverbinding, wat ik met die verbinding doe heeft niets te maken met Proximus ??
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.