Skip to main content
Antwoord

Serieopnames annuleren

  • February 20, 2018
  • 7 reacties
  • 154 Bekeken

serieopnames annuleren lukt niet. Ook na decoder reboot/reset/stroomloos te zette.

Beste antwoord door Jean-PaulS

Dag Lucas17,

Dit is doorgegeven aan ons TV team. Die gaan dit voor je aanpassen maandag. Ik raad aan om maandag in de nammiddag de decoder herop te starten en je geplande opnames na te kijken.

Groeten,

Jean-Paul
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

Martin
  • February 20, 2018
er werd in je eerste post al een antwoord gegeven
(https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/serieopnames-annuleren-43410#post601477) :
Hello
een herstart van een decoder kan veel probleme oplossen
en misschien eens best vooraf de cookies wissen erop want merk veel serieopnames op deze account
cookies wissen op een decoder doe je via het menu - instellingen - systeem- veiligheid/ privacy- cookies beheren..
indien dit niet helpt
kan je misschien verduidelijken wat je bedoelt met ' annuleren'
Wil je 'reeds opgenomen' serieopnames wissen uit de opgenomen programma's
of gaat het hier om serieopnames wissen uit de planning, zodoende die in toekomst niet meer worden opgenomen?
Kan je enkele voorbeelden geven van serieopnames waarmee je probleem ondervindt?
( bij voorkeur via privebericht :))
Mvg Sabine

Forum|alt.badge.img+4
  • Guru
  • February 20, 2018
Hi Chris

heb je de cookies gewist?

en je antwoord niet op mijn vraag of het gaat over opgenomen serieopnames of deze uit de planning? voorbeelden? mvg sabine

  • Auteur
  • Apprentice
  • February 20, 2018
Sabineb. Hoe stuur ik pb?? Kids nu thuis van school. Cookies deleten zal voor straks zijn. Ik hou u op de hoogte. Alvast bedankt voor reactie! mvg

Forum|alt.badge.img+4
  • Guru
  • February 20, 2018
privébericht aan Het privebricht Proximus Team sturen

via deze link:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679


(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

  • Auteur
  • Apprentice
  • February 20, 2018
OK Bedankt. Zodra ik uitgevoerd heb wat je in eerste bericht heb gedaan stuur ik u pb. Bedankt!

  • Rising star
  • March 11, 2018
beste
ik kan evenmin serieopnames annuleren zodat ze in de toekomst niet meer worden opgenomen. ik heb reeds de decoder zonder stroom gezet, herstart en cookies verwijderd.

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • March 11, 2018
Dag Lucas17,

Dit is doorgegeven aan ons TV team. Die gaan dit voor je aanpassen maandag. Ik raad aan om maandag in de nammiddag de decoder herop te starten en je geplande opnames na te kijken.

Groeten,

Jean-Paul